יצירת קשר
רגע לפני שאתן כותבות לנו
קראו תשובות לשאלות נפוצות שאנו נתקלים בהן ואולי כך תוכלו בקלות למצוא את התשובה לשאלתכן.
ממה התכשיטים עשויים?
המוצרים שלנו עשויים כסף סטרלינג 925 - 100% כסף אמיתי ולא ציפוי!
הוא עמיד במים בריכות וים וניתן תמיד למרק אותו באמצעות מטלית תכשיטים והוא יחזור להיות מבריק במידה והשחיר.
בנוסף תכשיטי הזהב שלנו עשויים ציפוי זהב מיקרוני 2 מיקרון עמיד במים, בריכות וים.
לא מומלץ להיכנס עם התכשיטים לים המלח, להביא אותם במגע עם בשמים וקרמים שונים על מנת שלא יתחמצנו.
איך מחליפים תכשיט במידה לא מתאימה?
ניתן לבצע החלפות עד 14 ימי עסקים מרגע הקניה.
יש לאשר את שליחת התכשיטים להחלפה מול שירות הלקוחות טרם השליחה.
את התכשיטים יש לשלוח אלינו באמצעות דואר רשום (אנא העבירו לנו את מספר המעקב על מנת שנוכל לוודא שהחבילה מגיעה לידינו) ויש לציין את הפרטים הבאים עם משלוח התכשיטים -
על שם מי בוצעה ההזמנה, מס הזמנה, מס טלפון, את ההחלפה הנדרשת.
ברגע שהחבילה תתקבל על ידינו נשלח אליך מייל, נבצע את ההחלפה ונשלח את התכשיטים בחזרה אליך.
יש לשלוח עבור:
צופה
רחוב החבצלת 2/36 קרית אונו
טל' - 050-388-5299
איך שולחים תכשיט לתיקון?
האחריות היא לשנה מרגע הקניה.
יש למלא את טופס יצירת הקשר ולמלא מספר הזמנה על מנת שנוכל לבדוק את זכאותכם לאחריות.
ניתן לשלוח אלינו תכשיטים להחלפה/תיקון באמצעות דואר רשום (אנא העבירו לנו את מספר המעקב על מנת שנוכל לוודא שהחבילה מגיעה לידינו) ויש לציין את הפרטים הבאים עם משלוח התכשיטים -
על שם מי בוצעה ההזמנה, מס הזמנה, מס טלפון, את התיקון/ההחלפה הנדרשת
ברגע שהחבילה תתקבל על ידינו נשלח אליך מייל, נבצע את ההחלפה ונשלח את התכשיטים בחזרה אליך.
יש לשלוח עבור:
צופה
רחוב החבצלת 2/36 קרית אונו
טל' - 050-388-5299
כמה זמן האחריות ואיפה אני מוצאת את תעודת האחריות?
האחריות היא לשנה מרגע הקניה.
האחריות הינה דיגיטלית ומסתמכת על תאריך הרכישה באתר. בכל פנייה לשירות הלקוחות אנו נוודא את תאריך ביצוע ההזמנה על מנת לוודא זכאותכן לאחריות.
האם אפשר לבטל הזמנה ולקבל זיכוי?
ניתן לבטל הזמנה עד 14 ימי עסקים מיום הקניה ולקבל זיכוי כספי שייכנס לחיוב האשראי הבא שלך. כמו כן, כל ביטול הזמנה יחוייב ב 5% מעלות ההזמנה והזיכוי אינו כולל את דמי המשלוח בסך 25₪.
ביצעתי הזמנה, מתי אקבל את המשלוח שלי?
משלוחים מגיעים לערים מרכזיות עד 6 ימי עסקים, לישובים מרוחקים עד 8 ימי עסקים. זמנים אלו כוללים את אריזת החבילה וזמן המשלוח.
במידה ועברו ימי המשלוח כמפורט מעלה ניתן לבדוק מולנו את סטטוס ההזמנה באמצעות מילוי טופס יצירת קשר בדף זה.
ברגע שהמשלוח יצא אליך תקבלי מס' מעקב ותוכלי לעקוב דרך חברת המשלוחים איתה אנו עובדים.
האם יש לכם חנות פיזית שאוכל להגיע?
החנות שלנו היא אונליין בלבד. לא ניתן להגיע לביצוע מדידות או מסירת החלפות.
ניתן להסתכל על מדריך המידות שלנו ולעבוד עם סרט מדידה ביתי על מנת להבין את המידה הרצויה.
התכשיט השחיר, האם זה תקין?
תכשיטי כסף סטרלינג 925 דורשים טיפול מיוחד כדי לשמור על המראה שלהם ועל אורך חייהם.
הם עלולים להשחיר, זו תכונה טבעית של החומר. תכשיטים נוטים להשחיר בחשיפה לאוויר מלוח, כלור, גופרית, לחות, זיעה, מוצרי קוסמטיקה או כימיקלים אחרים.
ניתן לקרוא על שיטות אפקטיביות לטיפול בתכשיטים שהשחירו בעמוד טיפול וניקוי תכשיטים.
איך אוכל לעדכן שינוי בהזמנה לאחר שבוצעה?
במידה ונפלה טעות בפריטים או במידע שנמסר בהזמנתך יש בהקדם האפשרי ליצור קשר עם שירות הלקוחות (ימים א-ה בין השעות 10:00-18:00) על מנת שיעדכנו את השינוי טרם יציאת המשלוח.
לא מוצאת תשובה לשאלה? צרי איתנו קשר
יש לך שאלה או בעיה עם הזמנה שבוצעה באתר? מלאי את הטופס עם פרטי ההזמנה ואנו נחזור אלייך בתוך 48 שעות.