מתנה לבת הזוג

מתנה לבת הזוג

בין אם זה ליום נישואין, יום הולדת, חג או כל אירוע אחר שמצדיק מתנה רומנטית לבת הזוג, תסכימו איתנו, שתכשיט מנצנץ תמיד יהיה בחירה מנצחת! זה עדיין לא אומר שהדבר יהיה קל: לבחור את התכשיט המושלם מבין מבחר כל כך גדול של אפשרויות, זה אף פעם לא פשוט. אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, ואספנו בשבילכם כמה רעיונות שתמיד עובדים, ללא כל קשר לאירוע, הסטייל של בת הזוג, התקציב או השלב שאתם נמצאים בו במערכת היחסים.

מוכנים לצאת לדרך? אנחנו מתחילים! 

עגילים עם טוויסט מיוחד

אם בת הזוג שלכם אוהבת תכשיטים סביר להניח שכבר יש לה עגילי חישוק שהיא נאמנה להם. לכן במקום לקנות לה עוד עגילי חישוק דומים לאלו שכבר יש לה, אנו מזמינים אתכם להעניק לה עגילי חישוק עם טוויסט ייחודי, שלוקחים את הקלאסיקה האהובה עליה לשלב הבא. עגילי אליסון למשל, הולכים לכיוון הטרנדי יותר של עגילי חישוק בעזרת צורתם המיוחדת, שיכולה להוסיף עניין לאוסף התכשיטים שלה. דגם נוסף שיכול לעבוד הוא עגילי טרישה, עם עיצוב של חישוק בתוך חישוק, מה שיכול להיות סמלי לקשר שלכם. מה גם שניתן להוריד את החישוק השני, כך שהיא מקבלת שני עגילים באחד.

שרשרת עם תליון לב

אם אתם חושבים שתכשיטי לב הם מתנה לבנות נוער, או שזו מתנה קלישאתית לבת הזוג, כדאי שתחשבו שוב. תכשיטי לב הם סופר טרנדיים, ואפשר למצוא דגם שיבטא את האהבה שלכם בצורה נעימה ורומנטית, מבלי להפוך לקיטש. אנו אוהבים את שרשרת מרסלה. היא נראית קלאסית ממש עם עיצוב הווינטג' שלה, ואבן הזירקון שמשובצת ממש במרכז. ללוק סופר טרנדי אנו ממליצים לכם לשלב אותה עם שרשרת LOVE מכסף, ועוד שרשרת ללא תליון, למראה שכבות מדליק ואופנתי. זו מתנה מעולה לכל אירוע או אבן דרך בחיים שכל אישה תשמח לקבל.

טבעת קשר אהבה

אם אתם מחפשים מתנה ידידותית לתקציב, אין על טבעת. וכאשר רוצים מתנה סמלית שמבטאת אהבה, טבעת קנדל הרומנטית אף פעם לא תאכזב. היא מעוצבת בצורת קשר עם טקסטורת טוויסט מיוחדת ועיצובה הפשוט אך האלגנטי, גורם לה להיראות יפה ממש, בין אם עונדים אותה לבד ובין אם משלבים עם טבעות אחרות. טבעות קשר נחשבות למאוד סנטימנטליות, אך לא יותר מדי, בדיוק במידה. ומכיוון שהיא זמינה במחיר כל כך משתלם, היא תהיה בחירה מעולה גם עבור מערכת יחסים חדשה. טבעת קנדל זמינה בגוונים של זהב וכסף.

שרשרת עם תליון סנטימנטלי

אם בת הזוג שלכם סנטימנטלית ואוהבת מחוות מרגשות ובעלות משמעות, אתם יכולים לבחור עבורה שרשרת קלאסית עם תליון בעל משמעות סמלית. אנו יכולים לתת לכם המלצות, אבל אתם מכירים אותה הכי טוב ויודעים מה היא מעדיפה, ומה סמלי ומייצג את הקשר שלכם. כדאי גם לשים לב למבחר התכשיטים הנוכחי שלה ולנסות להתאים את השרשרת לסגנון שלה כמיטב יכולתכם. בכל זאת, כדי שלא תצאו בידיים ריקות, אנו ממליצים לכם לבדוק את התליונים המשובצים באבנים שיש לנו, שעכשיו ממש טרנדיים ויש להם פופ של צבע עדין שיכול לעבוד. כל אבן בעלת משמעות וסגולות משלה, עשו שיעורי בית ובחרו בהתאם.

תכשיט פנינים

פנינים הן ללא ספק בחירה על זמנית, ויש לנו המון מהן. אבל אנחנו רוצים דווקא להתמקד בקולקציית עגילי הפנינים שלנו, שבאמת אי אפשר לטעות עם אף אחד מהדגמים המתוחכמים שהיא כוללת. הסגנון המתקדם אופנתית שלהם, הופך אותם לאטרקטיביים עבור כל אישה. זו גם הסיבה שהם יתאימו למגוון רחב של נשים בכל גיל ובכל סגנון, מקלאסי ועד עכשווי. בנוסף, הדגמים הללו כל כך על זמניים בפני עצמם, כך שהם לעולם לא יצאו מהאופנה ובת הזוג שלכם תוכל ליהנות מהם למשך שנים.

שרשרת שכבות

שרשרת שכבות מציפוי זהב או כסף סטרלינג תבטיח שלבת הזוג שלכם אף פעם לא יהיה משמעמם כאשר היא מתארגנת. דגם סולדד המקסים, מעניק את מראה השכבות האהוב באופן נטול מאמץ, רק לענוד ולצאת, מבלי להסתבך, ותמיד להיראות נפלא. אנו אוהבים את השרשרת הזאת, לא רק בגלל שהיא מרגישה כמו שתי מתנות באחת, אלא גם בגלל שהיא סופר עדכנית. בת הזוג שלכם תוכל לענוד אותה לאירועים, לעבודה ולכל מה שבאמצע, ואנו בטוחים שהיא תהפוך לשרשרת האהובה עליה במהירות שיא.

אז אם אתם מחפשים מתנה לבת הזוג, עבור כל סיבה שהיא, מוזמנים לבדוק את הקולקציות שלנו בצופה ולבחור את התכשיט המושלם עוד היום!