שאלות ותשובות
איך מבצעים הזמנה באתר?
ההזמנה באתר שלנו קלה ופשוטה:
- בחרי את המוצרים שאת אוהבת והוסיפי אותם ל"עגלת הקניות".
- היכנסי ל"עגלת הקניות" ובדקי שכל הפריטים שבחרת נמצאים בעגלה. מומלץ לוודא גם את הכמות ואת המידות של כל פריט.
- אם יש משהו מסוים שאת רוצה שנשים לב אליו בהזמנה, ניתן להוסיף זאת בשדה המתאים.
- הקליקי על "המשך לרכישה".
- הזיני את פרטי ההזמנה ובחרי שיטת משלוח.
- אם יש לך "קוד קופון", הזיני אותו בשדה "קוד קופון או גיפטקארד" ולחצי על "הפעל" לעדכון המחיר הסופי.
- הקליקי על "המשך לשיטת התשלום".
- בראש העמוד תצוגה של ההזמנה עד כה. בחלק התחתון של העמוד, תוכלי לבחור אם לשמור את הכתובת הנוכחית שלך או להזין כתובת חדשה.
- הקליקי על "השלם הזמנה".
- הזיני את פרטי חיוב האשראי או PayPal ואשרי את התשלום.
לאחר מכן, תראי את מספר ההזמנה, אישורה וסיכומה. במקביל, תקבלי מייל עם אישור ההזמנה, הכולל קישור למעקב אחר סטטוס ההזמנה.
עכשיו נותר רק לחכות לקבלת המשלוח! 😊
איך ממשמשים קופון הנחה?
לאחר שבחרת את כל המוצרים אותם אהבת יש להיכנס ל"עגלת הקניות". הקליקי על "המשך לרכישה" ותוכלי לראות שתחת הפריטים ב"עגלת הקניות" ישנו שדה "קוד קופון או גיפטכארד", יש להזין את קוד הקופון שברשותך וללחוץ "הפעל" על מנת שהמחיר הסופי יתעדכן.
האם יש צורך להירשם לאתר כדי לבצע הזמנה?
אין צורך להירשם לאתר על מנת לבצע הזמנה. למרות זאת, אנו ממליצים להירשם מכיוון שכך תוכלי להישאר מעודכנת אודות המבצעים שלנו והקולקציות החדשות. בנוסף, ההרשמה תחסוך לך את זמן הזנת הפרטים ברכישה הבאה ותאפשר לך לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלך ובפריטים שאהבת ב-Wishlist.
האם הרכישה באתר מאובטחת?
כמובן, התשלום באתר שלנו מאובטח ועומד בתקני אבטחת המידע הגבוהים ביותר (SSL), זוהי שיטת אבטחה מהנפוצות בעולם שמונעת מגורמים זדוניים ליירט מידע רגיש ולעשות בו שימוש כלשהו. כך שפרטי כרטיס האשראי שלך מוצפנים ובטוחים ולא ניתנים לאיתור או שחזור על-ידי גורם שלישי. תוכלי לראות בעת הרכישה שכתובת האתר מתחילה ב- https:// (S = Secure) מה שמאמת את אבטחת התשלום ומבטיח שהקניה נעשית בצורה המאובטחת והחסוייה ביותר.
איך אוכל לדעת שההזמנה התקבלה?
לאחר השלמת הרכישה באתר תקבלי מייל הכולל את פרטי ההזמנה וסיכומה. בנוסף,
תקבלי את מספר ההזמנה (מתחיל בסולמית ) וקישור אליה על מנת שתוכלי לצפות בפרטיה ובסטטוס בו היא נמצאת.
מהם אמצעי התשלום דרכם ניתן לשלם?
ניתן לשלם באמצעות Paypal או בכרטיסי אשראי: MasterCard, Visa, American Express וישראכרט.
מהי מדיניות החלפות והחזרות המוצרים באתר?
על מנת לקרוא את מדיניות ההחלפות וההחזרות של המוצרים יש ללחוץ כאן.
איך מעדכנים שינוי לאחר ביצוע הזמנה?
במידה ונפלה טעות בפריטים או במידע שנמסר בהזמנתך יש בהקדם האפשרי ליצור קשר עם שירות הלקוחות (ימים א-ה בין השעות 09:00-17:00)
על מנת שיעדכנו את השינוי טרם יציאת המשלוח.
האם ניתן להחליף מוצר שקניתי?
- ניתן להחליף פריט שנרכש עד 14 יום מקבלתו, זאת בתנאי שלא נעשה בפריט שימוש ונשלח באריזתו המקורית.
- לפני שליחת הפריט להחלפה, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולקבל אישור להחלפה.
- ההחלפה יכולה להתבצע באחת משתי הדרכים הבאות:
-באמצעות חברת המשלוחים שלנו - בעלות של 40 ש"ח,
השירות כולל שילוח דו-כיווני: שליחת המוצר החדש והחזרת המוצר הישן.
-באופן אישי בתיאום מראש - הגעה למשרדינו בתל אביב, רחוב תל גיבורים 5, קומה 3, בימים א'-ה', בין השעות 09:00-17:00, ללא עלות. - פריטים שנרכשו במחיר מבצע ניתנים להחלפה, זאת לפי הסכום ששולם עבור הפריט בעת הרכישה וכפי שמופיע בחשבונית העסקה ולא בשווי מחיר מלא.
- לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי המשלוח*.
למידע מלא על מדיניות החלפות והחזרות לחצי כאן
היכן נשמרים המוצרים שהוספתי לרשימת המשאלות?
את המוצרים שסימנתם כמועדפים (בלחיצה על כפתור הלב) תוכלי לראות בלחיצה על אייקון הלב המצוי בצד שמאל של הסרגל שבראש הדף. מתוך רשימת המשאלות תוכלי לבחור אילו פריטים תרצי להעביר לסל הקניות ואילו פריטים תהיי מעוניינת לשמור לרכישה הבאה. על מנת שהפריטים שבחרת להשאיר ברשימה אכן יישמרו ותוכלי להתבונן בהם מכל מכשיר, עלייך להירשם לאתר.
האם ניתן לארוז את התכשיטים כמתנה?
כל תכשיט מגיע ארוז בשקית צלופן שמגנה עליו מפני שריטות וחמצון.
לאחר איסוף כל התכשיטים שבהזמנה, אנו אורזים אותם בשקיקי בד ממותגים, בהם ניתן ומומלץ להשתמש לאחר מכן לנשיאת התכשיטים בתיק על מנת לשמור עליהם מפני שריטות.
השקיקים נארזים בנייר משי איכותי ויוקרתי, וההזמנה כולה נארזת בקופסת משלוחים מעוצבת, הנפתחת כמו תיבה ומיוצרת מקרטון איכותי ביותר.
*חשוב לציין שאין אפשרות לבקש אריזה מיוחדת לפי הנחיות או בקשות פרטניות של הלקוח.
ביצעתי הזמנה, כיצד אדע מה מצב ההזמנה?
לאחר ביצוע ההזמנה אנו שולחים אלייך עדכונים על השלמת תשלום ההזמנה בהצלחה ולאחר מכן עדכון כאשר החבילה מועברת אל חברת השליחויות.
מהי עלות המשלוח?
עלות המשלוח עבור הזמנות עד 350 ש"ח היא 25 ש"ח.
עבור הזמנות מעל 350 ש"ח, המשלוח הוא ללא עלות.
תוך כמה זמן אקבל את הזמנתי?
משלוחים מגיעים לערים מרכזיות תוך עד 6 ימי עסקים, וליישובים מרוחקים עד 8 ימי עסקים. זמנים אלו כוללים את תהליך אריזת החבילה וזמן המשלוח.
אם עברו הימים המצוינים ולא קיבלת את הזמנתך, ניתן לבדוק את סטטוס ההזמנה מולנו באמצעות מילוי טופס יצירת קשר באתר.
עם שליחת המשלוח, תקבלי מספר מעקב ותוכלי לעקוב אחריו דרך חברת המשלוחים. בנוסף, אנו נעדכן אותך כאשר החבילה יוצאת לדרך, ולאחר מכן חברת המשלוחים תיצור איתך קשר לתיאום מסירת החבילה. זמני המשלוח מתחילים להיספר מרגע שליחת החבילה.
למידע מלא על מדיניות המשלוחים יש ללחוץ כאן
ניתן לשנות את כתובת המשלוח אם סיימתי לבצע את ההזמנה?
יש בהקדם האפשרי ליצור קשר עם שירות הלקוחות (ימים א-ה בין השעות 09:00-17:00) על מנת שיעדכנו את השינוי טרם יציאת המשלוח.
במידה וביצעתי הזמנה אך חברת המשלוחים לא הצליחה לתפוס אותי ולמסור לי את החבילה מכל סיבה שהיא, האם ניתן לשלוח אותה שנית?
במידה שביצעת הזמנה אך חברה המשלוחים לא הצליחה למסור את החבילה בהצלחה והיא הוחזרה אלינו, צרי עמנו קשר ונשלח את החבילה פעם נוספת. שליחת החבילה פעם נוספת תהיה כרוכה בתשלום (עלות 25 שח ) מצד הלקוחה.
אם אני רגישה למתכות, האם התכשיטים שלכם מתאימים לי?
כן, כל התכשיטים שלנו הם היפואלרגניים ומתאימים לאנשים שרגישים למתכות שאינן זהב.
התכשיטים שלנו אינם מכילים ניקל (ניקל פרי), כך שתוכלי לענוד אותם בבטחה גם אם יש לך רגישות למתכות.
מאילו חומרים עשויים התכשיטים?
התכשיטים שלנו עשויים מכסף סטרלינג 925, ציפוי זהב מיקרוני, או ציפוי כסף מיקרוני, בהתאם לפריט הנבחר.
בכל מוצר באתר ניתן למצוא פירוט מדויק של חומרי הגלם, הגודל ומידע נוסף על המוצר כדי להבטיח שתהיי מרוצה מהבחירה שלך.
איך לשמור על התכשיטים?
שמירה על יובש: השתדלי להימנע ממגע של התכשיטים עם מים, בשמים, קרמים או כימיקלים אחרים שעלולים לפגוע בציפוי ובמראה התכשיט.
אחסון נכון: כאשר את לא עונדת את התכשיטים, מומלץ לאחסן אותם במקום יבש וקריר, בתוך שקית או קופסה ייעודית. עדיף להפריד בין תכשיטים כדי למנוע שריטות או קשרים.
הסרה בזמן פעילות: הסירי את התכשיטים בזמן פעילות גופנית, רחצה או ניקיון כדי למנוע פגיעה בתכשיט כתוצאה ממכות או חשיפה לחומרים חזקים.
ניקוי עדין: ניקוי עדין בעזרת מטלית ייעודית יסייע לשמור על הברק והציפוי של התכשיט. הימנעי משפשוף חזק או שימוש במים.
האם קיימת אחריות על התכשיטים באתר?
-אנו מציעים אחריות למשך חצי שנה מיום הרכישה.
-האחריות מכסה כל פגם שנובע מתקלה בייצור או בהרכבה.
-עם זאת, האחריות אינה מכסה פגמים שנגרמו כתוצאה משימוש לא סביר.
מקרים שבהם התכשיט נפגע עקב תאונה, נפילה, שפשוף, שבר, או ניסיונות תיקון עצמאיים אינם כלולים באחריות.
איך ניתן להתעדכן על קולקציות חדשות והטבות שוות?
תוכלי להירשם לניוזלטר שלנו,
שבו הלקוחות שלנו מקבלות עדכונים ראשונות לפני כולם.
בנוסף, מומלץ לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות כדי לא להחמיץ שום דבר.
אם יש לי שאלה בנוגע למוצר אל מי עליי לפנות?
ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו (ימים א-ה בין השעות 10:00-18:00)
איך אוכל לדעת איזה אורך של צמיד יתאים לי?
ישנם שלושה אורכים בפירוט כל מוצר (14 ס"מ/ 16ס"מ/ 18 ס"מ) כאשר המידה הממוצעת הינה 16 ס"מ. במידה שקיים צורך במידה שאינה אחת מהאפשרויות הנתונות צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו ואנו נעזור לך להתאים את המידה הנכונה לך ולבצע את ההזמנה כראוי.
איך אדע איזו מידת טבעת תתאים לי?
את מוזמנת ללחוץ כאן ולקרוא את מדריך המידות שלנו, אם את מעוניינת בהכוונה אישית את מוזמנת ליצור עמנו קשר ונלווה אותך עד למציאת המידה המתאימה לך ביותר.
איך אדע שהאורך של השרשרת מתאים לי?
בדיוק בשביל זה כתבנו את מדריך המידות המפורט והברור שלנו במידה ואת זקוקה לעזרה בהתאמת אורך השרשרת אנחנו כאן צרי עמנו קשר.
התכשיט שרציתי אזל מהמלאי, איך אוכל להתעדכן כשיוחזר למלאי?
תוכלי להבחין שבחלון המוצר ישנה תיבה בה תוכלי להזין את כתובת המייל שלך וכאשר המוצר בו התעניינת יחזור למלאי תקבלי מייל עדכון שכעת את יכולה להזמינו.