יצירת קשר
רגע לפני שאתן כותבות לנו
קראו תשובות לשאלות נפוצות שאנו נתקלים בהן ואולי כך תוכלו בקלות למצוא את התשובה לשאלתכן.
ממה התכשיטים עשויים?
התכשיטים שלנו עשויים מכסף סטרלינג 925, ציפוי זהב מיקרוני, או ציפוי כסף מיקרוני, בהתאם לפריט הנבחר.
בכל מוצר באתר ניתן למצוא פירוט מדויק של חומרי הגלם, הגודל ומידע נוסף על המוצר כדי להבטיח שתהיי מרוצה מהבחירה שלך.
איך מחליפים פריט?
- ניתן להחליף פריט שנרכש עד 14 יום מקבלתו, זאת בתנאי שלא נעשה בפריט שימוש ונשלח באריזתו המקורית.
- לפני שליחת הפריט להחלפה, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולקבל אישור להחלפה.
- ההחלפה יכולה להתבצע באחת משתי הדרכים הבאות:
-באמצעות חברת המשלוחים שלנו - בעלות של 40 ש"ח,
השירות כולל שילוח דו-כיווני: שליחת המוצר החדש והחזרת המוצר הישן.
-באופן אישי בתיאום מראש - הגעה למשרדינו בתל אביב, רחוב תל גיבורים 5, קומה 3, בימים א'-ה', בין השעות 09:00-17:00, ללא עלות. - פריטים שנרכשו במחיר מבצע ניתנים להחלפה, זאת לפי הסכום ששולם עבור הפריט בעת הרכישה וכפי שמופיע בחשבונית העסקה ולא בשווי מחיר מלא.
- לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי המשלוח*.
האם קיימת אחראיות ומה היא כולל?
-אנו מציעים אחריות למשך חצי שנה מיום הרכישה.
-האחריות מכסה כל פגם שנובע מתקלה בייצור או בהרכבה.
-עם זאת, האחריות אינה מכסה פגמים שנגרמו כתוצאה משימוש לא סביר.
מקרים שבהם התכשיט נפגע עקב תאונה, נפילה, שפשוף, שבר, או ניסיונות תיקון עצמאיים אינם כלולים באחריות.
איך לשמור על התכשיטים?
שמירה על יובש: השתדלי להימנע ממגע של התכשיטים עם מים, בשמים, קרמים או כימיקלים אחרים שעלולים לפגוע בציפוי ובמראה התכשיט.
אחסון נכון: כאשר את לא עונדת את התכשיטים, מומלץ לאחסן אותם במקום יבש וקריר, בתוך שקית או קופסה ייעודית. עדיף להפריד בין תכשיטים כדי למנוע שריטות או קשרים.
הסרה בזמן פעילות: הסירי את התכשיטים בזמן פעילות גופנית, רחצה או ניקיון כדי למנוע פגיעה בתכשיט כתוצאה ממכות או חשיפה לחומרים חזקים.
ניקוי עדין: ניקוי עדין בעזרת מטלית ייעודית יסייע לשמור על הברק והציפוי של התכשיט. הימנעי משפשוף חזק או שימוש במים.
ביצעתי הזמנה, מתי אקבל את המשלוח שלי?
- משלוחים מגיעים לערים מרכזיות עד 6 ימי עסקים, לישובים מרוחקים עד 8 ימי עסקים. זמנים אלו כוללים את אריזת החבילה וזמן המשלוח.
- במידה ועברו ימי המשלוח כמפורט מעלה ניתן לבדוק מולנו את סטטוס ההזמנה באמצעות מילוי טופס יצירת קשר בדף זה.
- ברגע שהמשלוח יצא אליך תקבלי מס' מעקב ותוכלי לעקוב דרך חברת המשלוחים איתה אנו עובדים.
האם קיימות חנויות פיזיות בנוסף לאתר?
אנחנו פועלים כאתר אינטרנטי בלבד ומספקים שירותים ללקוחות ברחבי העולם.
אין לנו חנויות פיזיות, והבחירה בכך נועדה לצמצם עלויות ולאפשר לנו להציע מחירים אטרקטיביים יותר ללקוחותינו.
התכשיט שרכשתי השחיר. האם זה נורמלי? ומה ניתן לעשות כדי למנוע זאת וכדי לנקות אותו?
השחרת התכשיט עשויה להיות תופעה רגילה בעקבות חשיפה לחומרים שונים כמו לחות, זיעה או בשמים. כדי למנוע השחרה, מומלץ להימנע ממגע עם מים וכימיקלים ולהקפיד לאחסן את התכשיט במקום יבש וסגור.
לניקוי התכשיט, ניתן להשתמש במטלית רכה ועדינה או בתכשירי ניקוי ייעודיים לתכשיטים.
איך אוכל לעדכן שינוי בהזמנה לאחר שבוצעה?
במידה ונפלה טעות בפריטים או במידע שנמסר בהזמנתך יש בהקדם האפשרי ליצור קשר עם שירות הלקוחות (ימים א-ה בין השעות 10:00-18:00) על מנת שיעדכנו את השינוי טרם יציאת המשלוח.
לא מוצאת תשובה לשאלה? צרי איתנו קשר
יש לך שאלה או בעיה עם הזמנה שבוצעה באתר? מלאי את הטופס עם פרטי ההזמנה ואנו נחזור אלייך בתוך 48 שעות.