מתנה ללידה

תכשיט מתנה ללידה

מזל טוב! תינוק קטן שמצטרף למשפחה זהו אירוע משמעותי, מלא באהבה והתרגשות. כאשר אישה יוצאת למסע היפה של האימהות, חשוב לחגוג גם אותה. הנטייה שלנו היא להגיע עם מתנה לתינוק, אבל בהחלט גם אפשר ואף רצוי לפנק את האם הטרייה עם מתנה ללידה, וכאשר מחפשים מתנה מנצחת, אין תחליף לתכשיט.

אם אתם מתלבטים, לא יודעים או לא בטוחים מה לקנות כמתנת לידה, יש לנו כמה רעיונות שתמיד עובדים!

שרשרת עם תליון לב

שרשרת עם תליון לב זו מתנה קלאסית וסנטימנטלית אשר תתפוס מקום מיוחד בלב של כל מי שתענוד אותה. אתם יכולים לבחור בתליון פשוט, מינימלי וחלק מכסף סטרלינג, או בעיצוב מצופה זהב, הכולל שיבוצי אבנים או עיצוב מיוחד. שרשרת גלוריה ציפוי זהב יכולה להיות אפשרות שכדאי לשקול. זהו פיס הכולל שרשרת ותליון מסגרת לב משבצת באבני זירקוניה. הלב יכול לסמל את האהבה והגאווה שלכם, וגם את האהבה בין אם לילד.

שרשרת אות

אם אתם כבר יודעים את שמם של התינוקת או התינוק, שרשרת אות יכולה להיות רעיון מקסים. אפשר לבחור באותה הראשונה של שם התינוק, כך שהאם הטרייה תוכל לענוד תמיד קרוב לליבה את התליון, ותהיה לכך משמעות סמלית. אצלנו באתר, יש מגוון של שרשראות אות מכסף סטרלינג משובצות בזירקונים, מה שמוסיף טוויסט מיוחד לעיצוב. תכשיטי אות עם האות הראשונה של שם התינוקת או התינוק זו תזכורת מדהימה ומיוחדת לאהבה החדשה שאופפת את האם.

סט עגילים

התקופה שלאחר הלידה יכולה להיות מתישה. חייהן של אימהות רבות נסובים סביב התינוק, והימים והלילות מלאים בכל טוב. עגילים הם מתנה מעולה, כי הם מבטיחים שבכל מצב האם הטרייה תראה נפלא. הם ממסגרים את הפנים, אפשר גם לבחור בעגילים עם אבנים בצבעים שונים שיכניסו קצת אור, והם משתלבים עם כל בגד או סגנון לבוש. אנו ממליצים לבחור בעגילים משובצים ומיוחדים כמתנה ללידה.

טבעות מיוחדות

מה שנהדר בטבעות הוא שתמיד אפשר לבחור בדגם שיש לו משמעות וסמליות מיוחדת כמו למשל טבעת קתרינה, שכוללת שתי אבני זירקוניה בגוונים שונים – ירוק ושקוף. זו טבעת עם המון נוכחות ושתי האבנים יכולות לסמל את האם והתינוק הקטן. כך, כל פעם שהאם הטרייה תעיף מבט אל האצבע שלה, יעלה על שפתיה חיוך. באתר, ישנן גם טבעות נוספות שמבוססות על אותו עיקרון רק בעיצובים שונים כמו טבעת נאלה, או טבעת סם הייחודית.

צמיד עם סמל הגנה

צמיד סמלי עם תליון קטן עין נגד עין הרע, חמסה או פרסה, הוא מתנה מושלמת ללידה. מלבד הסמליות, צמידים אלו נראים מדהים לבד או ביחד עם צמידים נוספים. אפשר לשלב בין כמה סוגים ליצירת חיבורים מיוחדים, או לבחור גם בצמידים בעיצובים פשוטים עבור מיקס אנד מאץ'. רעיון נחמד נוסף הוא לקנות צמיד וטבעת בסגנון דומה, או לשדך בין צמיד לשרשרת מיוחדת וליצור סט מקסים, מסוגנן וסנטימנטלי.

מוזמנים לבדוק את קולקציות התכשיטים שלנו בצופה כבר עכשיו!

בזמן שהאם הטרייה מתמודדת עם ההנאות והאתגרים של האימהות, אתם מוזמנים לחפש עבורה תכשיטים במתנה ללידה, כדי להעניק לה עוד אהבה, כוח ותמיכה. אצלנו באתר ישנו מגוון רחב של תכשיטים מכסף סטרלינג וזהב, כל פיס מעוצב בקפידה על פי הטרנדים והמגמות האופנתיים ביותר! הקולקציות שלנו באתר מתחדשות ללא הרף, ואתם בהחלט יכולים למצוא אפשרויות מיוחדות ובעלות משמעות, עבור כל הסגנונות, האהבות וההעדפות!

אז אם אתם מחפשים מתנה ללידה מוזמנים לבדוק את האתר, יש לנו מגוון רחב של אפשרויות שכל אישה תשמח לקבל כמתנה ללידה, ובכלל!