מבצעי תכשיטים בלאק פריידי Black Friday

מבצעי תכשיטים בלאק פריידי Black Friday

כל מי שחובבת תכשיטים, יודעת שאף פעם אין מספיק טבעות, עגילים, צמידים או שרשראות, וזו בדיוק הסיבה שחשוב למצוא את התזמון המתאים לעשות שופינג כדי ליהנות ממחירים מפתיעים ולפנק את עצמך בתכשיטים חדשים שיגרמו לך להתחדש ויקפיצו את הלוק.

אם המטרה שלך היא לחסוך בקניית התכשיטים הבאה שלך, כדאי לך לחכות למבצעי תכשיטים בלאק פריידי Black Friday. תקופה זו היא זמן מעולה לקנות תכשיטים, מכיוון שחלה ירידה משמעותית במחירים, כך שתוכלי להרשות לעצמך לרכוש את כל התכשיטים שתמיד רצית ועד היום נשארו רק ברשימת המשאלות שלך.

מה זה בלאק פריידי ומתי מתקיים?

בלאק פריידי זהו כינוי ליום שישי אשר פותח את עונת השופינג לחגים בארצות הברית, עונה זו נפתחת מיד אחרי חג ההודיה ונמשכת עד חג המולד, כאשר בלאק פריידי באופן ספציפי, מתקיים ביום שישי של השבוע הרביעי בחודש נובמבר, יום אשר נחשב לזמן שיא צרכני בארצות הברית, בו עומס הקניות גבוה ביותר.

הודות להצלחה המסחררת בארצות הברית, גם בישראל מותגים רבים יוצאים במבצעי בלאק פריידי מיוחדים, וגם אצלנו בצופה ניתן ליהנות משפע מבצעי תכשיטים, שיאפשרו לכל אחת להעשיר את תיבת התכשיטים שלה, או לפנק את הנשים האהובות בחייה במתנה מעוצבת ושיקית.

מתי הכל התחיל?

בלאק פריידי לא תמיד היה מזוהה עם דילים שווים של תכשיטים, הכינוי עצמו הוטבע בתחילת שנות ה- 20 כאשר נועד לתאר את העומסים הבלתי רגילים בחנויות ובכבישים ביום שישי לאחר חג ההודיה. עם השנים, בלאק פריידי שינה את תרבות הקנייה מקצה לקצה, בכך שהגדיל במידה משמעותית את הרווחים של העסקים ומחולל צמיחה קיצונית במכירות משנה לשנה.

לכן תשמחו לגלות שגם אצלנו בצופה יש לא מעט מבצעי תכשיטים במיוחד עבור בלאק פריידי Black Friday ששווה לעקוב אחריהם.

מוזמנים לעקוב אחר המבצעים השווים

בין אם תרצו לקנות תכשיטים לשימוש יומיומי ובין אם תכשיטים לערב, מומלץ להירשם למועדון החברים שלנו בצופה, כדי לקבל התראות לאי מייל או לנייד קבלת עדכונים. כך תוכלו להיות בטוחות שלא תפספסו אף מבצע, וליהנות מכל המבצעים הכי חמים על תכשיטי כסף וציפוי זהב מעוצבים במחירים מעולים.

התכשיטים שלנו בצופה זמינים עבורכם אונליין, והמחירים שלהם כבר ממש שווים, כך שכל הנחה נוספת תהפוך את הקנייה לממש משתלמת. בדרך זו תוכלו לקנות יותר תכשיטים בפחות השקעה, לגוון את המלתחה עם סגנונות חדשים או לפנק חברות ובנות משפחה עם תכשיטים בסגנון האהוב עליהן.

מלבד מבצעי תכשיטים בלאק פריידי, בצופה ישנם מבצעי תכשיטים לאורך כל השנה. הלקוחות שלנו כבר נהנו מאוקטובר סייל אשר כלל מהנחה של חצי מחיר על כל התכשיטים במהלך חודש אוקטובר, כך שיכלו לפנק את עצמן בצמידים, שרשראות, עגילים וצמידים מהקולקציות השונות, לקנות יותר ולשלם פחות. אנו אוהבים לפנק את הלקוחות שלנו עם מחירים ומבצעים שווים לאורך כל השנה, כך שכדאי להישאר עם היד על הדופק תמיד.

אז מתי חל בלאק פריידי 2022?

השנה בלאק פריידי יחול ב- 25 לנובמבר, 2022, הוא תמיד חל ביום שישי, ונחשב לחג הקניות הגדול ביותר בארץ ובעולם. אבל אינכן חייבות לחכות עד לסוף חודש נובמבר כדי להתחדש, אפשר בהחלט למצוא אצלנו מבצעי תכשיטים תמיד, כך בטוח לא תפספסו את התכשיטים והדגמים האהובים עליכן, כתוצאה ממלאי שאזל.

ואם זאת הקנייה הראשונה שלכן באתר צופה, תקבלו עוד הטבה מיוחדת שתתווסף לרכישה, מה שרק יהפוך את הרכישה ליותר משתלמת!

מוזמנות לבחור את התכשיטים שאתן הכי אוהבות וליהנות מרכישה נוחה ובטוחה אונליין, עם משלוחים של כל התכשיטים האהובים עד הבית! ואל תשכחו להירשם למועדון הלקוחות ולקבל התראות למייל או לנייד על מבצעי התכשיטים החמים שלנו בצופה!