תכשיטי כלה

תכשיטי כלה

אחרי שאמרת "כן" ומצאת שמלת כלה שאת אוהבת, זה הזמן להתחיל לאבזר אותה עם התכשיטים הנכונים. מעגילים נוצצים ועד שרשרת פנינים, יש כל כך הרבה אפשרויות והמון דברים שצריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים תכשיטי כלה מושלמים. תכשיטי הכלה הנכונים יהפכו את השמלה הנבחרת לשלך ויוסיפו טאץ' אישי, לכן הם סופר חשובים והמשמעות היא שעליך להקדיש רגע, כדי לבחור אותם.

למרבה המזל, אינך צריכה להמציא מחדש את הגלגל, אלא לסמוך על תחושת הבטן, על הסגנון האישי שלך, וגם לקרוא קצת טיפים ממומחים לתכשיטי כלות, כדי להגדיר את הסטייל ולזהור בתמונות החתונה שילוו אותך לעוד שנים רבות וטובות.

סוגי תכשיטי כלות לבחור מהם

עגילים

לא משנה מה הגזרה של שמלת הכלה שלך, תמיד ישנו מקום לעגילים. עגילים נחשבים לתכשיטי כלה אוניברסליים שאפשר לענוד עם כל סוג וסגנון של שמלה, והבחירה תלויה המון באסתטיקה האישית שלך ובמגמות האופנתיות ששולטות בתקופת החתונה.

כלות מסורתיות במיוחד יכולות לבחור בגרסה הקלאסית – עגילי פנינה או עגילים משובצים בזירקונים. אם הסגנון יותר רומנטי, אפשר לבחור בדגם שיש בו מעט תנועה או אלמנטים פרחוניים.

טבעות

לכל כלה יש שתי טבעות – טבעת אירוסין וביום החתונה גם טבעת נישואין, מה שסביר להניח שתענדי תחת חופה וקידושין. שתי הטבעות הללו צריכות לשקף את הסגנון האישי שלך ולהוות את הבסיס לבחירה טבעות או תכשיטי כלות נוספים.

את בהחלט יכולה לענוד טבעות נוספות וליצור מראה שכבות אופנתי. לחלופין, אפשר ללכת על מראה נקי ולתת לטבעת האירוסין והנישואין להפוך לכוכבות של היום הגדול.

צמידים

כאשר את עומדת לבחור צמידים, פשוט היצמדי ללוקים שלך שעבדו באירועים רשמיים אחרים, ובחרי בפיסים דומים. אפשר גם לבחור צמידים בהתאם לסגנון שמלת הכלה והחתונה.

למשל, למראה קלאסי יתאים צמיד משובץ באבנים שתמיד יהיה בחירה אלגנטית ועל זמנית. לעומת זאת, כלה שמעדיפה סגנון בוהמייני, יכולה לענוד מספר צמידים בו זמנית וגם לערבב בין סוגים של מתכות או לענוד פיסים עם טקסטורות שונות.

שרשראות

אם את מתכננת לענוד שרשרת בחרי בדגם שמתכתב עם המחשוף של השמלה. צווארוני V יעבדו היטב עם שרשרת תליון, בעוד שצ'וקרים או שרשראות סטייטמנט ילכו טוב יותר עם מחשוף סטרפלס.

בנוסף זכרי, שלא משנה איזה סוג של מחשוף בחרת, השרשרת צריכה "לשבת" על העור שלך ולא על השמלה.

טיפים לבחירת תכשיטי כלות

  • את יודעת מה עובד הכי טוב עבורך – למרות שלא כל יום תזכי ללבוש שמלת כלה, תכשיטים את כן עונדת על בסיס יותר קבוע, מה שאומר שאת יודעת מה עובד עבורך ועם איזה סוג של תכשיטים את מרגישה בנוח, אז תמיד כדאי שזה יהיה הקו המנחה שלך.
  • בחרי בפיסים שאת מרגישה בהם נוח – בחרי בפיסים שאת מרגישה בהם נוח, ומקסמי אותם. מעריצה עגילי חישוק? קני עגילי חישוק משובצים באבנים. אוהבת צמידים בסגנון השכבות? אז שלבי שני צמידים נוצצים.
  • קחי בחשבון את גזרת השמלה בעת בחירת תכשיטי כלות – אם לשמלה שלך יש צווארון גבוה, עליך למקד את תשומת הלב בבחירת עגילים וצמידים שישלימו את הלוק. אם את מתכננת ללבוש שמלת סטרפלס, בחרי בשרשרת או זוג עגילים מתאימים שיחמיאו לגזרה הזאת.
  • את יכולה תמיד לעשות שינויים – לאחר החופה את יכולה להחליף את התכשיטים. אם ההינומה היתה הסיבה שלא רצית עגילי סטייטמנט גדולים, תוכלי להחליף לעגילים נוצצים בהמשך הערב. אם בחרת לחופה שמלה אחת ולמסיבה שמלה אחרת, תוכלי להתאים גם את התכשיטים לשני הלוקים.
  • העדיפי את סגנון האישי שלך על פני טרנדים – עולם האירועים מושפע מטרנדים, ואין בושה לאמץ את הטרנדים שמדברים אליך. יחד עם זאת, אינך חייבת ללכת על סטייל שמרגיש לך לא נכון, רק בגלל שרואים אותו בכל מקום. תמיד מומלץ לבחור בתכשיטי כלות על בסיס סגנון אישי.
  • אל תילחצי מדעות של אחרים – לאנשים שונים יש דעות שונות וכולם בדרך כלל מאוד נחושים להביע את דעתם. לכן אל תרגישי בלחץ לקנות פיס כזה או אחר, רק בגלל שמישהו אחר אמר לך שהוא must have.
  • סמכי על עצמך – נכון שיש כללי ברזל וחוקים אופנתיים והם פזורים בכל מקום. אך את יכולה בהחלט להניח בצד את כל הכללים ולסמוך על הטעם האישי והאינסטינקטים שלך, כדי להחליט מה עובד עבורך ומה פחות.

אצלנו בצופה יש מבחר עצום של תכשיטים טרנדיים ומעוצבים, כך שתוכלי לעשות מיקס אנד מאץ' ולסגנן את שמלת הכלה שלך! התכשיטים שלנו הם גם מתנה מושלמת לחברה שמתחתנת, מסיבת רווקות, לאם הכלה, לחמה ולכל מי שתרצי לפנק עם פיסים מדהימים במחירים משתלמים! מוזמנת לבדוק את המבחר כבר עכשיו!