מתנה לחברה

מתנה לחברה
אם חשבת לקנות מתנה סנטימנטלית ובעלת ערך לחברה טובה, תכשיטים יהיו בחירה מעולה. למרות שהזמן חלף, ועברתן יחד כברת דרך מאז ימי בית הספר היסודי, חברה טובה היא עדיין חברה טובה, כזו שהייתה איתך בזמנים הטובים והרעים. לכן זה רק הגיוני שעולה הרצון להראות לה את האהבה והערכה שלך, לכל מה ומי שהיא בחייך.
אם חיפשת מתנה לחברה אצלנו בצופה יש לך לא מעט אפשרויות מהממות של תכשיטים מסוגים שונים, בקונספטים שונים. רגע לפני ההמלצות שלנו למתנות לחברה, אספנו לך כמה טיפים של "עשי ואל תעשי".

קונה מתנה לחברה? עשי ואל תעשי

ההיכרות שלכן משחקת תפקיד: אין מי שמכירה את חברתך יותר טוב ממך, מה שהופך את הבחירה שלך להרבה יותר קלה. ובכל זאת, ריכזנו לך כמה טיפים שיעזרו לקלוע למטרה:
  • אל תקני מתוך גחמה – קחי את הזמן שלך, בדקי אופציות והבטיחי שהתכשיט הנבחר הוא כזה שהחברה הטובה שלך תאהב.
  • בחרי דגם שמדבר לסגנון שלה – השתדלי לבחור בתכשיט שהחברה שלך תאהב, לא את זה שאת אוהבת בהכרח.
  • אל תקני תכשיט כפיצוי – אל תקני תכשיט שישמש כמנחת שלום לאחר ריב. כדי שהזיכרון לא יעלה לה לראש בכל פעם שתסתכל על התכשיט שלך.
  • בחרי בדגם בעל משמעות לשתיכן – אם שתיכן אוהבות את הים למשל, אפשר לקנות לה דגם מקולקציית הים וכדומה.

רעיונות מתאימים עבור מתנות לחברה

אצלנו בצופה יש המון תכשיטים שיכולים להתאים כמתנה לחברה, כמו למשל:

תכשיטים מקולקציית אהבה 

קולקציית האהבה שלנו היא הדרך המושלמת לבטא אהבה לאנשים המיוחדים בחיים, ולחברה הכי טובה שהולכת איתך יד ביד במשך שנים. יש לך כל כך הרבה אפשרויות מהממות בקולקציית האהבה שלנו, והמון תכשיטים שעוצבו באהבה ושכל אחת תאהב לענוד.
החל בצמידי לבבות נוצצים, דרך שרשראות עם תליון לב ועד טבעות לב, כל תכשיט ותכשיט בקולקציה יעביר את המסר באופן חזק וברור.

תכשיטים מקולקציית מזל וברכה

כולנו היינו מאחלות ורוצות את הטוב ביותר לחברה טובה, תכשיטים מקולקציית מזל וברכה הן הדרך המושלמת להעביר את המסר ולומר לחברתך הטובה שאת תמיד כאן בשבילה ושיש לה את התמיכה שלך.
תכשיטים מקולקציה זו ימקסמו את המזל והברכה בחייה, ישמרו עליה כשאת לא בסביבה והם יעשו זאת עם המון סגנון וסטייל.

תכשיטי אינסוף

אהבה בין חברות טובות היא נצחית ועל זמנית. אם את רוצה להזכיר לחברתך שאין סוף לאהבתך ושאת תמיד בסביבה, תכשיטי אינסוף יהיו בחירה טובה.
אצלנו בצופה תוכלי למצוא טבעות אינפינטי עם סמל האינסוף מכסף בוהק, והמחיר כל כך משתלם עד שתוכלי לקנות שתי טבעות זהות, לה ולך, ממש כמו תכשיט חברות אמיתי!

שרשראות אות

שרשראות אות הן בחירה מעולה ובעלת משמעות, ומעבר לכך זהו תכשיט סופר אופנתי שכל אחת תאהב לענוד.
אפשר ליצור בעזרת האותיות את ראשי התיבות של שני השמות שלכן, שלך ושלה, עם האות הראשונה של כל שם. אפשר גם לקנות לשתיכן שרשרת אות, כאשר כל אחת תענוד את האות הראשונה של שם החברה. והאמת, שאין גבול לאפשרויות שלך!

אצלנו בצופה מחכות לך עוד המון מתנות לחברה: צמידים מעוצבים, עגילים צמודים, טבעות אופנתיות ושפע של תכשיטים מושלמים שהחברה שלך תוקיר למשך שנים. מוזמנת לבחור את המתנה המושלמת לחברה שלך כבר עכשיו!