מבצעי תכשיטים סייבר מאנדיי Cyber Monday

מבצעי תכשיטים סייבר מאנדיי Cyber Monday

סייבר מאנדיי ובאנגלית: Cyber Monday, הוא "יום שני המקוון" וכינוי ליום שני שחל לאחר חג ההודיה בארצות הברית. יום זה נוצר על מנת לעודד קניות אונליין, הוא חל לראשונה ב- 28.11 בשנת 2005 ועם הזמן הפך להיות אחד מימי הקניות הגדולים ביותר ברחבי האינטרנט.

השנה, 2022, סייבר מאנדיי יחול ביום שני ה- 28.11 וכפי שעושות חנויות פיזיות רבות בבלאק פריידי, גם ביום זה חנויות וקמעונאים יוצאים באינספור מבצעים משתלמים, רק שהפעם המטרה היא לקדם את המסחר האלקטרוני, כך שהמבצעים זמינים בחנויות המקוונות בלבד. או לפחות זה היה הרעיון המקורי.

בשנים האחרונות ובזכות העובדה שהבלאק פריידי והסייבר מאנדי כה קרובים מבחינת התאריך, שכן הראשון חל ביום שישי לאחר חג ההודיה והשני ביום שני, שני חגי הקניות הגדולים התמזגו להם יחדיו והם משלבים חוויית קניות כוללת שנמשכת לכמה ימים, ומתרחשת הן בחנויות הפיזיות והן במקוונות בו זמנית.

​​אנו שמחים לבשר שגם אצלנו בצופה תוכלו ליהנות ממבצעי תכשיטים סייבר מאנדיי Cyber Monday, הזמן המושלם לחדש את קולקציית התכשיטים שלכן, להעניק מתנות לנשים עם סיבה ובלי, לבטא אהבה ולתת מהלב, ולמצוא תכשיטים מעוצבים בנקודות מחיר שונות כך שיתאימו לכל כיס ותקציב!

קונים יותר ומשלמים פחות!

אחת ההנאות הגדולות ביותר במבצעי תכשיטים סייבר מאנדיי Cyber Monday באה לידי ביטוי באפשרות לקנות יותר ולשלם פחות. כאשר החנות יוצאת במבצעים שווים, תוכלו לקנות את כל התכשיטים שאתן אוהבות, ובאמת לחדש את תיבת התכשיטים שלכן.

בחנות התכשיטים המקוונת שלנו תוכלו למצוא שרשראות, עגילים, צמידים וטבעות בעיצובים עדכניים ומיוחדים שכל אחת תרצה לענוד. התכשיטים האלגנטיים מתאימים לכל טעם, סגנון והעדפה, הם מהווים מתנה נפלאה ובלתי נשכחת, ויגרמו לכן, ולכל הנשים באשר הן, להיראות ולהרגיש נפלא, בכל שעה של היום ובכל יום בשנה!

התחדשי בתכשיטים שכולם ידברו עליהם!

לאורך השנה, הקניות שלנו הרבה יותר שקולות, לא תמיד אנו יכולות או מפרגנות לעצמנו כמו שצריך. לכן כאשר ברחבי העולם מציינים חג קניות כל כך גדול, וישנם מחירים ממש משתלמים באוויר, כן כדאי לעצור הכל, ולפנק את עצמך בכמה תכשיטים חדשים.

העיצובים הטרנדיים של התכשיטים באתר, מאוד מוקפדים, נקיים ומתאימים לכל אישה וכל סגנון. המחירים שלהם נוחים והוגנים כבר מההתחלה, אך מבצעי תכשיטים כמו סייבר מאנדיי, מציעים הנחה משמעותית, מה שאומר שתוכלו לחסוך, או לקנות לעצמכן יותר תכשיטים חדשים!

עם עיצובים כל כך מיוחדים ומקוריים, כל תכשיט יהפוך לנושא לשיחה בכל מקום אליו תגיעו, בין אם לפגישה עם חברה, בין אם במשרד ובין אם באירוע.

איך נשארים מעודכנים? מצטרפים למועדון הלקוחות שלנו

מכירות את ההרגשה הזאת, שאתן נכנסות לאתר, מזהות תכשיט שאתן ממש אוהבות ורוצות לקנות אותו עכשיו, אך פתאום מגלות שהמלאי אזל? זה מה שקורה בתקופות מבצעים. נשים רבות מתפנקות ביותר תכשיטים ועל הדרך גם מפנקות בת מתבגרת, אמא, חמות, אחות או חברה טובה ולכן העיצובים הכי פופולריים פשוט נחטפים.

כדי שלא להתאכזב ותמיד להישאר על היד על הדופק, אנו מזמינים אתכן להירשם לאתר ולקבל התראות למייל ולנייד על כל מבצע שיוצא לדרך. כאשר אתן הראשונות לדעת, תוכלו לקנות את כל התכשיטים שנמצאים בסל הקניות, מבלי להתאכזב שהתכשיט שהכי אהבתן לא נמצא במלאי.

בצופה תוכלו להתחדש בעגילים ארוכים לערב, עגילים צמודי ליום יום, בטבעות מיוחדות ומקוריות, בשרשראות מעוצבות, או צמידים ייחודיים מכסף וציפוי זהב, באיכות גבוהה ובמחירים טובים. מוזמנות להתעדכן במבצעים שלנו לאורך השנה, ובסייבר מאנדיי באופן ספציפי!