דגמי צמידים מעוצבים

דגמי צמידים מעוצבים

צמידים קיימים בסביבה כבר אלפי שנים. מהגרסאות היותר קדומות שלהם שיוצרו ממתכות או חומרים טבעיים ועד המגוון הרחב של צמידים שקיים וזמין כיום, הצמידים שאנו מכירים עברו דרך ארוכה והם ללא ספק התכשיטים הטרנדיים ביותר שיש בנמצא.

למה צמידים כל כך פופולריים?

צמיד הוא תכשיט ואביזר אופנתי שמושך את כל תשומת הלב לפרק היד ומוסיף לכל בגד שבוחרים ללבוש סטייל מיוחד, תחכום ואלגנטיות. ישנם סגנונות שונים של צמידים שקיימים כיום, והסיבה שצמידים הפכו לכל כך פופולריים לאורך השנים, היא שהם מציעים דרך פשוטה ויפה לשדרג כל בגד ולהתאים אותו לכל סגנון או אירוע. בנוסף הם מגיעים בשלל מתכות, דגמים, צבעים ועיצובים, כך שכל אחת יכולה למצוא את הצמיד המועדף עליה.

על עיצובים וסוגים שונים של צמידים

אצלנו ב- TZUFA יש סוגים שונים של צמידים מכסף סטרלינג ומציפוי זהב בשפע של דגמים ועיצובים ובטווח מחירים רחב. באתר שלנו אפשר למצוא צמידי חוליות עם תליונים, צמידי שרשרת קלאסיים ועדינים, צמידי לולאות בגדלים שונים, צמידי פנינים על זמניים, צמידי חרוזים מיוחדים, צמידים משובצים בזירקונים, צמידי גורמט עבים או דקים, צמידי חיתוך לייזר, צמידי פס זירקונים ועוד המון דגמים מיוחדים שאפשר לענוד ביחד ולחוד, לשדרג את ההופעה ולהביא לידי ביטוי כל סגנון אישי.

בחירת צמידים לפי סוג המתכת

דגמי צמידים מעוצבים אפשר לבחור לפי העיצוב המועדף נטו, במקביל אפשר גם לבחור אותם לפי סוג המתכת. הצמידים באתר TZUFA מתחלקים לשתי קטגוריות עיקריות, צמידי כסף סטרלינג 925 וצמידי ציפוי זהב. צמידי ציפוי זהב נראים בדיוק כמו זהב אמיתי, אך למעשה הם מיוצרים ממתכת אחרת שמצופה בשכבה של זהב. כסף סטרלינג 925 זו סגסוגת שמכילה 92.5% כסף טהור והיא הדרגה הבאה בתור אחרי כסף טהור. הבחירה בסוג כזה או אחר של מתכת תלויה מאוד בטעם והעדפות אישיות, כמו גם בתקציב.

איך בוחרים צמידים?

תתפלאו לגלות עד כמה הצמיד הנכון יכול לשדרג את ההופעה. בין אם תרצו לבחור בצמיד שיהפוך את הלוק המשעמם לעוצר נשימה, ובין אם בצמיד שישתלב באלגנטיות עם כל הופעה, הנה כמה טיפים שיעזרו:

  • גודל – גודל הצמיד משחק תפקיד מרכזי. עליכם לוודא שהגודל מושלם עבורכם גם מבחינת היקף מפרק כף היד, וגם מבחינת עובי הצמיד עצמו.
  • סגנון – בחירת צמיד שמתאים לאישיות שלכם זו משימה לא פשוטה, ועליכם לשים דגש על סוג המתכת, ועל עיצוב הצמיד עצמו.
  • מטרה – לאיזו מטרה תרצו לקנות צמיד? יש צמידים שמתאימים יותר לסגנון יומיומי ואפשר לענוד אותם 24/7, בעוד שאחרים מתאימים יותר לאירועים מיוחדים.
  • טעם – איך אתם אוהבים לענוד צמידים? האם אתם מעדיפים לענוד צמיד בודד או כמה צמידים בו זמנית? האם אתם עונדים גם שעון במקביל? כל אלו שאלות שיכוונו אתכם.
  • תחזוקה – גם תחזוקה היא סוגיה חשובה ואם אתם מתכננים להתקלח או לישון עם הצמיד עליכם לבחור בעיצוב המתאים. כמו כן עליכם לברר כיצד יש לשמור על הצמיד.

זכרו, בדיוק כמו הבגדים שלכם, גם הצמידים שלכם מבטאים את האישיות הייחודית רק לכם. אבל בשורה התחתונה, הרעיון מאחורי בחירת צמידים הוא פשוט ליהנות ולשקף את מי שאתם, ככה תוכלו להיראות הכי מסוגננים שרק אפשר ולהשתמש כמה שיותר בצמיד שבחרתם.