עגילים לנערות

עגילים לנערות

הם עשויים להיות צמודים, תלויים או מעוגלים ומעוצבים בצורות, סגנונות ודגמים שונים. לא משנה מה הדגם הנבחר, זוג העגילים הנכון יכול להוסיף המון לכל תלבושת, ולכן הם אביזר פשוט הכרחי, גם ובעיקר כאשר מדובר בנערות.

בין אם את רוצה לקנות אותם לעצמך ובין אם להעניק מתנה למישהי, אנו כאן כדי לעזור. ערכנו לך רשימה הכוללת סוגים שונים של עגילים לנערות. הם יפים, מעוצבים ויכולים להתאים לכל בגד. אז למה את מחכה? זה הזמן להתחיל לבדוק את הרשימה ולבחור.

עגילי חישוק מסובבים

עגילים אלו זמינים בציפוי זהב ובכסף סטרלינג והם מגיעים בשלושה גדלים שונים – גדול, קטן ובינוני. הם שונים מעגילי חישוק רגילים בזכות הטקסטורה הייחודית שלהם שמעניקה טוויסט מיוחד, תרתי משמע. עגילי חישוק אלו מושלמים לשימוש יומיומי והם כל כך מלוטשים ורבגוניים כך שיתאימו לכל בגד ומלתחה.

עגילים צמודים פרח משובץ עם פנינים תלויות

לפעמים כאשר נערות לובשות שמלות ערב יפות למראה חגיגי יותר, אם ליציאה ואם לבת/ר מצווה של בחרים מהשכבה, יתכן שירצו להתגנדר עם עגילים תלויים. עגילים צמודים אלו משתלבים יפה עם בגדי ערב והם אידיאליים לאירועים. הם קלילים, אינם כבדים על האוזן וזמינים בשני גוונים – ציפוי זהב איכותי וכסף סטרלינג 925.

עגילי חישוק עם מרקיזה שקופה במרכז

עגילי חישוק מהממים אלו זמינים בציפוי זהב ובכסף סטרלינג והם יכולים להפוך לאביזר הבסיסי במלתחה של כל נערה. עם מראה וינטג' וטוויסט מודרני הם מתאימים ללבוש יומיומי ולאירוע נוצץ וניתן לשלב אותם עם כל בגד. אבן המרקיזה השקופה במרכז מוסיפה המון עניין והופכת את הדגם הזה למאוד מיוחד.

עגילים צמודים גלקסיה עם שיבוץ שקוף

לא צריך להתעניין בגלקסיות רחוקות כדי לענוד את העגילים האלו, הם יתאימו לכל נערה. הם צמודים לאוזן ויכולים להיות מושלמים גם כעגיל הנוסף (להרבה נערות יש כמה חורים באוזן) וגם כעגיל הבסיסי. עגילי כסף סטרלינג ובציפוי זהב זמינים והשיבוץ המיוחד מוסיף להם המון 'בלינג' והופך אותם לבחירה המושלמת עבור כל אירוע וכל שעה ביום.

עגילי חישוק בינוניים עם פנינה ומסגרות כסף 925

החישוקים האלה כל כך יפים ואופנתיים אך גם על זמניים ויראו מעולה תמיד, לכן הם השקעה טובה שלא תצטערי עליה. הם מעוצבים מכסף סטרלינג 925 כאשר הפנינה מוסיפה להם גוון מיוחד. גודלם בינוני כך שהם מתאימים לנערות והם יראו מושלם עם כל בגד, בין אם זהו בגד לאירוע נוצץ ובין אם לחוף הים.

עגילים צמודים 3 פסים

עגילים צמודים הזמינים בציפוי זהב ובכסף יכולים להפוך לאביזר האהוב עליך במלתחה. הם יראו מושלם עם לבוש יומיומי אך גם עם לבוש למסיבה, והם יתאימו לנערות שרוצות להיראות במיטבן אך לא אוהבות עגילים כבדים או גדולים במיוחד. הם קלאסיים, על זמניים וכל נערה תאהב אותם.

עגילי חישוק קטנים משובצים עם תליון פנינה וריבוע שקוף

אם את רוצה להוסיף נגיעה קטנה של צבע לאאוטפיט הרגיל שלך, העגילים האלו יהיו בחירה מושלמת. הם פשוטים ושובבים בו זמנית, הגוון הכסוף יחד עם הזירקונים השקופים ותליון הפנינה המוארך מכניסים צבעוניות עדינה והופכים את הדגם הזה לכל כך יפה ומרשים. אם את רוצה לקצור מחמאות, העגילים האלו בטוח יעזרו.

עגילי חישוק משובץ

עגילי חישוק משובץ מכסף אלו יהפכו למוקד של כל שיחה והם יראו ממש יפה עם שמלת חגיגית או אאוטפיט למסיבה. החישוקים מגיעים בשתי מידות XS ו- S והשיבוץ לכל אורכם מוסיף להם ניצוץ מיוחד שלא ניתן להתעלם ממנו. הם מיוצרים מכסף סטרלינג 925, שזו מתכת איכותית ומושלמת לנערות בכל גיל.

אז איך בוחרים?

הדרך הכי טובה לבחור עגלים היא פשוט לעצום עיניים ולדמיין איך העגילים יראו עם הבגדים שאת אוהבת. גם המטרה שלשמה קונים יכולה לעזור. וכמובן שאם יש דגם שכבש את ליבך מהרי לקנות אותו לפני שלא היה במלאי. חשוב לוודא שקונים את הגודל הנכון והמתאים לאוזן, כמו גם את צבע המתכת שהכי מחמיא לגוון העור ולטעם המיוחד שלך!