טבעות חברות

טבעות חברות

איך החיים שלנו היו נראים ללא חברים? חברים הם כמו משפחה, לפעמים אפילו הרבה יותר, הם מספקים לנו מערכת תמיכה מרכזית ומהווים חלק בלתי נפרד מהחיים.

לעיתים, מילים פשוט לא מספיקות כדי לבטא את האהבה והערכת התודה שלנו עבור כל מה שהחברים עושים בשבילנו ועל התפקיד שהם ממלאים בחיינו. אם אתם מחפשים דרך מיוחדת כדי להראות לחברים שלכם עד כמה אתם מעריכים את נוכחותם בחייכם, שקלו להעניק להם טבעת חברות.

ההיסטוריה של טבעות חברות

טבעות חברות משמשות כדרך להראות חיבה כבר מאות שנים. הטבעת הראשונה בהיסטוריה שמזוהה עם ערך סמלי מגיעה מאירלנד בסביבת המאה ה- 17, בתקופת שלטונה של מרי השנייה. טבעת זו כוללת שתי ידיים אוחזות בלב שמעליו כתר קטן והיא מייצגת ערכים של ידידות, אהבה ונאמנות. על פי התיעוד ההיסטורי, טבעת זו נוצרה על ידי גבר אירי בשם ריצ'רד גויס בעת ששהה בגלות, אשר בעת שובו לאירלנד העניק אותה לאהובתו.

מתי מעניקים טבעות חברות?

  • כאשר רוצים לבטא מחויבות רצינית – טבעת חברות אפשר להעניק לבן או בת זוג רומנטיים כדי לסמן מחויבות ולהביע רצון לעבור למערכת יחסים מונוגמית. טבעת חברות תתפקד במקרה הזה כמעין טבעת הבטחה, ותבטא הצהרת כוונה על הרצון להינשא בשלב מאוחר יותר.
  • כאשר רוצים לבטא חיבה לאחר – טבעת חברות היא מעין הכרזה על הרצון להישאר חברים לנצח. לטבעות אלו יש משמעות מיוחדת והרבה פעמים, חברים או חברות קונים טבעות זהות, משלימות או סמליות כדי לבטא את הרצון להישאר קרובים גם כאשר נמצאים רחוק ולבטא מחויבות לקשר המבוסס על תמיכה, נאמנות ואהבה.

איך טבעות חברות נראות?

ישנן טבעות חברות שדומות לטבעות נישואין, אחרות כוללות חריטה כמו למשל "חברים לנצח" או "חברים הכי טובים". ישנן טבעות חברות שכוללות עיצוב של ידיים שלובות זו בזו, לבבות, סמלי אינסוף וכמובן שהאפשרויות עוד רבות וטובות. לרוב טבעות חברות נמכרות בזוגות, מה שמאפשר גם למקבלי הטבעת וגם לאלו שמעניקים אותה לענוד טבעות זהות או כאלו שמשלימות אחת את השנייה. יש אנשים שבוחרים להעניק טבעת עם משמעות סמלית אישית שמביאה לידי ביטוי את הקשר האישי, ההערכה והמחויבות באמצעות סמלים שמובנים לחברים שעונדים את הטבעת בלבד.

מבחר רחב של טבעות ומבצעים ששווה לבדוק!

חברים הם חלק בלתי נפרד מחיינו ומהאושר שלנו, לאנשים שונים יש סוגים שונים של חברים וכל אחד ואחת, מביאים לחיינו דברים שונים. יש חברויות שנרקמות בילדות ויש כאלו שנרקמות בשלבים שונים של החיים.

אצלנו באתר צופה ישנם סוגים שונים של טבעות שיוכלו להתאים כטבעות חברות, לסמל את הקשר המיוחד שלכם עם האנשים החשובים לכם ביותר והאהובים עליכם ולאפשר לכם לחגוג את החברות שלכם ברגעים שונים של החיים ובציוני דרך חשובים.

מזמינים אתכם לבדוק את המבצעים שלנו על טבעות, ולפנק את עצמכם ואת האנשים החשובים בחייכם עם טבעת חברות סמלית ומהממת, מכסף או ציפוי זהב, שלא תרצו להוריד!