טבעות אבני חן - סוגים וסגנונות

טבעות אבני חן - סוגים וסגנונות

עולם אבני החן הוא אחד הקסומים שישנם! בין אם אהבת טבעות אבני חן אותן בגלל כוחות הריפוי והסגולות שמשויכות אליהן ובין אם בשל הצבעים הנועזים ומיוחדים, הסוגים והסגנונות השונים מבטיחים שכל אחת תוכל למצוא את הטבעת המועדפת עליה אצלנו בצופה.

מה היתרונות של טבעות אבני חן?

לטבעות אבני חן יש המון יתרונות וזו הסיבה שהן כל כך פופולריות:

  • סגולות – הרבה אנשים מאמינים בכוחות ובסגולות של אבני חן. ישנן אבנים אשר ידועות בכוחות ריפוי, אבנים אחרות עוזרות להיפטר ממחשבות שליליות, יש אבנים שמעניקות הגנה ועוד.
  • אנרגיה מרגיעה – התכונות המרגיעות ומשחררות המתחים המיוחסות לאבני חן הופכות אותן לסופר פופולריות.
  • צבעוניות מהממת – אין שתי אבני חן זהות לחלוטין, כל אבן חן מיוחדת בפני עצמה. הן זמינות בצבעים בוהקים ומקסימים שלוכדים את העין ותשומת הלב ונחשבות לתחליף מיוחד ליהלומים.
  • מחירים סבירים – הרבה אבני חן אינן נדירות, מה שאומר שאתם יכולים לקנות טבעות מדהימות ולהן תג מחיר ידידותי לכיס.

סוגים נפוצים של טבעות אבני חן

ישנם סוגים שונים של אבני חן, ביניהם:

  • אודם – טבעת הרובי האייקונית, האדומה והיפה להפליא, אשר מסמלת אצילות ותשוקה. צבעה האדום יכול להפוך אותה למתנה מושלמת ליום נישואין או אהבה.
  • ספיר – ספיר זו אבן כחולה ועדינה, אשר הופכת לפופולרית יותר ויותר. הרבה פעמים משלבים בין אבני ספיר לבין זירקונים נוצצים בגלל השילוב היפה.
  • ברקת – ברקת, המכונה גם אזמרגד, זו אבן ירוקה אשר משתלבת נהדר גם בטבעות כסף וגם בטבעות בגוון זהב. היא סימן למזל ופוריות.
  • טופז – אבני טופז בעלות וריאציה צבעונית מדהימה עם גוונים כחולים בולטים. אבן חן עדינה זו יכולה להוסיף טאץ' יוקרתי ואלגנטי לתכשיט.
  • אחלמה – או אמטיסט, זו אבן בעלת תכונות מטהרות ושלוות. טבעות אמטיסט הופכות לפופולריות יותר ויותר, בשל התכונות המרגיעות והצבעים היפים.

כיצד לבחור טבעות אבני חן?

יש מספר גורמים חשובים לקחת בחשבון בעת שבוחרים טבעות אבני חן, ביניהם:

צבע שיער

בין אם שאפת לחדש את קולקציית התכשיטים שלך עם טבעת חדשה ובין אם לקנות טבעת אבן חן במתנה, השלב הראשון בדרך הוא להתאים בין הטבעת לבין צבע השיער של מי שתענוד אותה. צבע שיער בלונדיני משתלב עם כל טבעת אך צבעים כחולים עמוקים, כמו שיש בטבעת ספיר, יכולים להיות התאמה מושלמת. צבע שיער ג'ינג'י יראה מדהים עם צבעים טבעיים ואדמתיים, לרבות ירוקים עמוקים או ירוקים עזים של אזמרגד. ברונטיות יראו נפלא עם גוונים של אדום וסגול ולכן טבעות אודם (רובי) יהיו בחירה נהדרת. שיער שחור יראה טוב עם כל צבע של אבן חן, אבל תמיד נחמד להוסיף פופ של צבע ועניין אם כבר קונים.

אורח חיים

עיצוב הטבעת צריך להתאים לסגנון ולאורח החיים של מקבלת הטבעת. טבעות אבני חן קטנות ועדינות יתאימו לנשים בעלות אורח חיים פעיל ושופע במשימות, אולם תמיד מומלץ לקחת בחשבון את הסגנון של האישה לה קונים, כמו גם להתאים את הטבעת לקולקציית התכשיטים הקיימת שלה.

אישיות

אם אתם מאמינים בכוחותיהן של אבני חן וחושבים שלטבעות ספיר כחולות או לטבעות רובי אדומות יש תכונות מסוימות ויתרונות כאלו ואחרים, אתם יכולים להתאים בין סוג האבן ותכונותיה לבין האישה שתענוד אותה. או לחלופין, לקנות אבן בהתאם לסגולות שתרצו שתאמץ.

עור הפנים

טבעות אבן חן בהירות הולכות טוב יותר עם גוון עור בהיר. לעור כהה יותר אפשר לבחור גוונים יותר אדומים, או אפילו ללכת על אבני חן בצבע כחול וירוק. טבעת אמטיסט תראה מדהים במיוחד כאשר היא עומדת בניגוד לגווני עור כהים.

סגנון לבוש

דרך נוספת לבחור טבעות אבני חן היא בהתאם לסגנון הלבוש, האופנות ופלטות הצבעים העונתיות. תוכלו לבחור דגם שעובד היטב עם גווני סתיו, אביב, קיץ או חורף. או שאם יש לאישה שעבורה קונים צבעים אהובים שנוטה ללבוש יותר, קנו לה טבעת אבן חן שתשתלב איתם היטב ותגרום לה לזרוח.

מגוון רחב של טבעות אבני חן בצופה

אצלנו בצופה תוכלו למצוא טבעות אבני חן מעוצבות בהתאם לטרנדים ולמגמות האופנה החדשניות ביותר. כל טבעות אבני החן שלנו בעלות נוכחות מיוחדת והן זמינות בעיצובים קלאסיים וטרנדיים, כך שכל אחת יכולה למצוא את הדגמים המועדפים עליה ביותר, או לקבל מתנה מושלמת שתאהב ותשמש אותה לאורך זמן רב!