מתנה לאמא – 10 רעיונות לאישה החשובה ביותר בחייכם

מתנה לאמא – 10 רעיונות לאישה החשובה ביותר בחייכם

האימהות שלנו עושות מעל ומעבר לאורך כל השנה, והאמת שלא צריך לחכות לתאריך מיוחד כדי לקנות מתנה לאמא. ואם במתנות עסקינן, הרי שתכשיטים תמיד יהיו במקום הראשון ולו רק בגלל שהם מציעים דרך מיוחדת לגרום לאמא שלכם להרגיש מיוחדת, מוערכת ואהובה.

לא משנה איזה אירוע תרצו לחגוג, אצלנו בצופה תמצאו את התכשיט המושלם לכל מטרה. אז אם אתם מחפשים מתנה לאמא, ריכזנו לכם 10 אפשרויות נבחרות מהקטלוג.

שרשרת תליון אות משובצת זירקונים

אין מתנה לאמא יפה ומתחשבת יותר מאשר שרשרת עם האות הראשונה של שם האם. ואם אתם רוצים להוסיף רושם נוסף, קנו שרשרת תליון אות משובצת בזירקונים שהאמא היקרה שלכם בטוח תאהב.

עגילי חישוק נילוס

אף מלתחה לא תהיה שלמה ללא עגילי חישוק קלאסיים ויפים. עגילי חישוק דגם נילוס כוללים טוויסט ייחודי, תרתי משמע, והם מתאימים לכל לוק ולכל שעה. הם יהיו מושלמים לבד, כמו גם בשילוב עם עגילים נוספים.

טבעת קנדל

אין דרך לסמל את הקשר המיוחד שיש לכם עם אמא שלכם, מאשר עם טבעת קשר מסולסלת. הקשר בין אימהות לילדים הוא נצחי, על זמני ומאוד חזק לכן טבעת קנדל בעלת משמעות סמלית שכל אמא תאהב. מעבר לכך, גם העיצוב שלה משגע והיא זמינה בגוונים של כסף וזהב.

צמיד סאן

מקור האור הגדול בחייכם, אמכם, עושה מעל ומעבר עבורכם ומתפקדת ממש כמו השמש בחייכם. אם תרצו להדגיש את חשיבותה, אחד הדרכים היא על ידי קניית תכשיט בעל משמעות סמלית. אולם צמיד סאן, אינו כולל מאפיינים מובהקים של השמש, אך שמו מספיק. זהו צמיד חלק בעל מראה קלאסי ונקי, בלוק יומיומי שמתאים לכל מצב רוח וסטייל ולכל סגנון לבוש.

שרשרת נילוס

שרשרת נילוס מכסף סטרלינג זו שרשרת כפולה, עם תליוני כדורים בשני גדלים שונים, ממש כמו אם וילד/ה. היא יכולה להיות מושלמת גם מבחינת המשמעות שלה וגם מבחינת המראה. זו שרשרת שופעת בסטייל ובעלת מראה עדין וקלאסי שניתן לענוד בכל עת, לבד או עם שרשרת נוספת.

טבעת כתר

בואו נודה באמת, כאן אפילו לא צריך להרחיב, כל אמא היא מלכה ולכל אמא באשר היא מגיעה הכרה בכך. לכן קניית טבעת כתר מכסף סטרלינג או ציפוי זהב, כבר תאמר הכל בשבילכם ותעביר את המסר הפשוט: את המלכה של הבית.

צמיד לבבות בייסיק חלק

צמיד זהב, חלק ועדין עם לבבות זו מתנה לאמא שאתה אי אפשר לטעות ודרך מעולה לומר לאם היקרה שלכם שהיא פשוט אהובה. הצמיד זמין בגוונים של זהב וכסף, הוא מתאים לכל סגנון לבוש ולכל אאוטפיט ויראה פשוט מושלם על היד לבד, או בשילוב צמיד נוסף.

עגילים צמודים אופל עם זירקון כסף

העגילים הקלאסיים האלו נראים פשוט נהדר, ויראו נפלא על האוזן לבד או בשילוב עגילים נוספים. עגילים צמודים תמיד נחוצים, והמראה הבוהק והמנצנץ שלהם, הופך אותם למאוד מיוחדים ומתאימים לסוגים שונים של נשים.

צמיד עין בינונית משובצת שקוף וכחול

כל הילדים מאחלים לאמא שלהם בריאות, ברכה, שמירה והגנה מפני עין הרע. קולקציית מזל וברכה מעמידה לרשותכם כמה דגמים מיוחדים כמו צמיד העין המקסים מכסף סטרלינג שבמרכזו עין בינונית שמשובצת בכחול ושקוף. צמיד זה יראה נהדר כשהוא עומד בפני עצמו אך גם יחד עם צמידי מזל וברכה אחרים.

שרשרת פס דק משובץ בזירקונים

שרשת פס דק מציפוי זהב או כסף סטרלינג, כוללת פס דק מתעקל שמשובץ לאורכו בזירקונים. שקופים. זו שרשרת מאוד מיוחדת ואם תרצו להשקיע יותר במתנה לאמא, תוכלו לשלב יחד אתה צמיד פס דק תואם שזמין עבורכם באתר.

עם מגוון כל כך גדול של אפשרויות תוכלו לבחור מתנה לאמא בקלות! אנו כאן אם אתם זקוקים לעזרה.