תכשיטים לערב - השיק שעושה את ההבדל

תכשיטים לערב - השיק שעושה את ההבדל

זה לא משנה מה הסגנון שלך – מינימליסטי או נועז יותר, אף בגד לא יהיה שלם ללא התכשיטים הנכונים. תכשיטים לערב לרוב שונים מתכשיטים שהיית עונדת במהלך היום, שכן ברוב המקרים, לפיסים של ערב תהיה אמירה אלגנטית או נועזת יותר. חיפוש אחר תכשיטים לערב יכול להיות מעט מאתגר, זאת הסיבה שהכנו עבורך את המדריך הבא, שיעזור לך להרכיב את הלוק המושלם בכמה צעדים פשוטים.

מג'ינס ועד שמלה קטנה שחורה: התאמת התכשיט לקוד הלבוש

לבוש לערב יכול להשתנות מקצה לקצה – החל באאוטפיט לא פורמלי ועד רשמי, בחירת הבגד המתאים לאירוע יכולה להוות אתגר בפני עצמו. אך ברגע שמצאת את האאוטפיט המושלם, השלב הבא יהיה למצוא את התכשיטים המתאימים שישלימו את הלוק, וגם זהו אתגר לא פשוט. על כן נשאלת השאלה, אילו תכשיטים ימקסמו את הסגנון שלך ואת הבגד שבחרת ללבוש?

סגנון בלתי פורמלי – זהו קוד הלבוש הקז'ואלי והיומיומי שלך, הבגדים שאת מרגישה בהם הכי בנוח כמו למשל ג'ינס וטי שירט, או שמלה קלילה ואוורירית. כאן אינך צריכה להגזים עם אקססוריז, מה גם שאי אפשר לטעות כל עוד את עונדת את הפיסים שמדברים לסגנון שלך.

בגדים למשרד – סגנון לבוש זה נקרא ביזנס קז'ואל, ובדרך כלל אנשים לובשים אותו למשרד. מכנסיים מחויטות, חצאית עם חולצה אופנתית או שמלה. לגבי תכשיטים – עגילים צמודים, שרשרת עדינה או צמיד דק יהיו תוספת מושלמת ללוק מקצועי אך אלגנטי.

לבוש לא פורמלי לערב – הקוד הסטנדרטי למסיבות יהיה שמלת הקוקטייל המהנה והסקסית עם נעלי עקב. כשאת בוחרת תכשיטים לשלב עם שמלת קוקטייל, לכי על צבעים ועיצובים אטרקטיביים ומושכים. זה הזמן שלך לבטא אמירה אופנתית נועזת וייחודית.

לבוש ערב חצי רשמי – לבוש חצי רשמי נמצא בדרגה אחת מתחת לאירועים מעונבים, ואלו המקרים המושלמים לשלוף את השמלה הקטנה השחורה. כאן אפשר לשלב תכשיטי סטייטמנט מיוחדים, כמו למשל עגילים תלויים גדולים, אשר ייקחו את הלוק שלך לשלב הבא.

לבוש ערב רשמי – זהו קוד הלבוש המהודר ביותר. באירועים כאלו תהיו מוקפים בחליפות ושמלות באורך הרצפה. זהו סגנון פשוט אך עוצר נשימה, וכאן שרשרת פנינים ועגילים מסורתיים עשויים להיות הימור מעולה ולהשתלב בצורה מדהימה עם הלוק שלך.

כיצד לבחור את הפיס הנכון?

אחרי שאת מבינה מהו קוד הלבוש ויודעת מה את לובשת, זה השלב לבחור את התכשיטים שישלימו את הלוק שלך.

שרשראות

כאשר מחפשים תכשיטי ערב שרשראות הן פשוט MUST ועליך לבחור בשרשראות שמתאימות לקו הצוואר שלך. למשל אם בחרת ללבוש שמלת סטרפלס, שרשראות קצרות וצ'וקרים יהיו בחירה מושלמת. לעומת זאת, שמלות עם צווארון V יראו מדהים עם שרשרת תליון. אם בחרת ללבוש שמלה עם מחשוף עמוק, נסי לשלב שרשראות באורכים שונים שיעניקו ללוק שלך מראה נשי ומיוחד.

עגילים

נתחיל עם לומר שבכל הנוגע לעגילים מאוד קשה לטעות, סוג העגילים שתבחרי צריך להיות קשור לעיצוב חלקה העליון של השמלה. כאשר השמלה מקושטת, עליך לשים לב שלא תהיה תחרות בין השמלה לעגילים ולבחור בדגם עדין ומעודן. כאשר השמלה פשוטה אפשר לבחור בעגילים בולטים שישלימו את הצבע והסטייל שלה.

צמידים

צמידים צריכים לעבוד היטב עם שאר התכשיטים שבחרת לענוד, כאשר הגודל והעיצוב תלויים לא פעם בתכשיטים הנוספים. וודאי שהצבעים תואמים או משלימים את האאוטפיט שלך ואת שאר התכשיטים, ואם את מחפשת משהו שתמיד עובד – צמיד חלק מזהב יהיה בחירה אלגנטית שמשתלבת בצורה מושלמת עם לוק ערב.

טבעות

טבעת תוסיף טאץ' של אלגנטיות, נשיות ורומנטיקה לשמלת ערב, כאשר כמו בכל תכשיט אחר, העיצוב, הגודל והצבע של הטבעת אלו מאפיינים שצריכים להשתלב עם שאר התכשיטים שבחרת לענוד. דבר נוסף שכדאי לשים לב אליו הוא יצירת איזון בין הטבעות לבין הצמידים. אינך רוצה שהיד שלך תהיה עמוסה מדי.

טיפים לבחירת תכשיטים

רבים חושבים שהפיס הנכון הוא זה שעושה את ההבדל בטוטאל לוק שלך. כדי שזה באמת יקרה ועל הצד הטוב ביותר, אספנו עבורך כמה טיפים שיעזרו לך להתמקד -

  • אינך חייבת יהלומים כדי להיראות זוהרת – אינך חייבת לבחור ביהלומים כדי להוסיף בלינג. את יכולה לבחור תכשיטים עם אבנים צבעוניות שיוסיפו טאץ' זוהר ללוק שלך. אבנים צבעוניות לוכדות את תשומת הלב ומוסיפות המון עומק ויופי לכל לוק.
  • שרשרת מעוצבת תשדרג כל שמלה שחורה קטנה שרשראות יכולות להוסיף טאץ' אופנתי ושיקי ממש בקלות, כשאת בוחרת את השרשרת המתאימה. שרשרת סטייטמנט או שרשרת שכבות תהיה תוספת מדהימה לשמלה שחורה קטנה.
  • לא בטוחה מה לבחור? לכי על קלאסיקה – אם אינך בטוחה איזה פיס יתאים לסגנון, לאישיות וללוק שלך לכי על קלאסיקות שתמיד עובדות. סט של תכשיטי פנינים יתאים כמעט לכל בגד וכשיש עיצובים שונים לבחור מהם, יהיה פשוט לבחור נכון.
  • לכי על משהו ייחודי ומותאם אישית – אם את רוצה להוסיף נגיעה ייחודית ובעלת אמירה אישית, שרשרת עם תליון תהיה בחירה מעולה עבורך. גם במקרה הזה, האפשרויות ממש אינסופיות.
  • הקפידי על איזון – תמיד הקפידי על איזון בין התכשיטים שלך לבין הבגדים שלך. שמרי על המשוואה הפשוטה הבאה: שמלה פשוטה דורשת תכשיטים נועזים, בעוד ששמלה נועזת דורשת תכשיטים פשוטים.

מחפשת תכשיטים לערב? הגעת למקום הנכון

אצלנו בצופה יש כל כך הרבה סגנונות של תכשיטי ערב כך שתוכלי לבחור בהתאם לסגנון הייחודי שלך ולסוג האירוע. בין אם את מעוניינת לאבזר ג'ינס וטופ ליציאה עם חברות בערב ובין אם שמלה רשמית יותר, התכשיטים שתמצאי אצלנו יהיו התוספת המושלמת לכל אאוטפיט.