עגילים נופלים ארוכים – דגמים וסגנונות

עגילים נופלים ארוכים – דגמים וסגנונות

עגילים נופלים ארוכים הם אביזר אופנתי מאוד פופולרי: יש להם נוכחות והם נכס לכל מלתחה. עם זאת ישנם סוגים שונים של עגילים ארוכים, ולא כל סוג יתאים לכל אאוטפיט, לכן יש חשיבות להתאמה נכונה. כאשר מוקדשת לנושא מחשבה, העגילים הנכונים יכולים להפוך בדיוק לנגיעה הנחוצה כדי להפוך את התלבושת שלך לבלתי נשכחת.

ישנם כל כך הרבה דגמים של עגילים ארוכים, המון סגנונות ועיצובים כך שהבחירה יכולה להיראות מעט מאיימת. אילו סגנונות של עגילים נופלים ישנם? ומתי הזמן המושלם לענוד אותם?

איך בוחרים עגילים נופלים ארוכים?

אין סוג עגילים שמתאים לכל הנשים. לכל אישה יש את מבנה הפנים שלה, ולמבנה הפנים יש המון השפעה על מראה העגילים. אם יש לך פנים ארוכות למשל, עגילים נופלים יגרמו להן להיראות ארוכות יותר, במקרה הזה דווקא עגילי חישוק או עגילי חישוק עם תליון יותר יתאימו.

לעומת זאת, עגילים ארוכים ונופלים יראו ממש טוב על נשים בעלות מבנה פנים עגלגל. לכן מבנה הפנים שלך הוא הדבר הראשון שעליך לקת בחשבון בעת בחירת סוג וסגנון עגילים.

עגילים ארוכים  - הבחירה המושלמת לאירועים מיוחדים

עגילים ארוכים הם הבחירה המושלמת לאירועים מיוחדים, וכאשר ישנו אירוע חגיגי, זה הזמן שלך להיות יצירתית, נועזת ולהביע אמרה מיוחדת. עגילי נברשת או עגילים משובצים באבנים יהיו בחירה מעולה אם את רוצה להשאיר רושם עוצר נשימה. לכן אם הוזמנת לאירוע הדורש קוד לבוש יותר אלגנטי מהרגיל, זה הזמן שלך לענוד את העגילים הכי משתלשלים שיש לך בקופסת התכשיטים.

לעומת זאת, בחיי היום יום עגילים גדולים אולי פחות ישתלבו, והבחירה בחישוקים מסוגים שונים תהיה הרבה יותר נכונה.

רוצה להפגין יותר נוכחות בחיי היום יום בחרי בעגילים תלויים נופלים

לפעמים גם בחיי השגרה אנו רוצות להשאיר אחרינו רושם, כמו למשל בדייט זוגי חדש או בראיון עבודה ולעגילים תלויים יש הרבה יותר נוכחות. אינך חייבת לבחור בדגם גדול ובולט, כדי שלא להסיט את תשומת הלב ממך, אך בהחלט ניתן לבחור בדגם מנצנץ שרק יחמיא לפניך ולגוון עורך.

עבור מטרה זו תוכלי לבחור בעגילים בינוניים יותר כמו למשל עגילי חישוק עם תליונים ארוכים. העגילים הנכונים יכולים להכניס מעט צבע לבגדים שבחרת ללבוש, הם יכולים להאיר את פניך ולחרוט את המראה שלך בזיכרון.

אילו דגמים וסגנונות יש?

יש המון דגמים וסגנונות של עגילים תלויים, נופלים וארוכים כך כל אחת יכולה לבחור לעצמה דגמים שמעדיפה בהתאם לסגנון האישי שלה ועבור המטרה שתרצה לענוד אותם. באתר צופה תוכלי למצוא מבחר גדול של עגילים מכסף סטרלינג או ציפוי זהב, בהתאם לכל סגנון, מטרה או סדר גודל של תקציב.

לאירועים מיוחדים תוכלי לבחור בעגילים משובצים ונוצצים. עבור מראה אופנתי עגילים תלויים עם פנינים יהיו בחירה מעולה, הפנינים נמצאות בשיא האופנה ויתאימו לכל תלבושת ולכל שעה של היום. עגילים ארוכים יראו נהדר בחופשה קיצית וישתלבו נפלא עם הבגדים הקז'ואלים שלך או אפילו עם בגד הים. וגם אם לבשת ג'ינס וחולצת טריקו ותרצי לשדרג את הלוק שלך, תוספת של עגילים נופלים וארוכים פשוט תעשה את העבודה.

אצלנו באתר יש אוסף נהדר של עגילים תלויים עבור כל אישה. אנו מזמינים אותך לבחון את הדגמים השונים בזמנך הפנוי ולהתפנק עם הדגמים שאת הכי מעדיפה!