שרשראות לאמא

שרשראות לאמא
האימהות שלנו הן הכל בשבילנו ובאמת שלא צריך יום מיוחד בשנה כדי לאותת להן שאנו אוהבים אותן. אחת הדרכים להביע הערכה ולומר לאמא כמה אנו מעריכים אותה היא על ידי קניית מתנה. מבין כל המתנות שיש בנמצא, שרשראות יהיו תמיד סיפור הצלחה, במיוחד כאשר אפשר להתאים את הבחירה באופן אישי.
כיצד בוחרים שרשראות לאמא? ואילו סוגים של שרשראות יהיו מומלצים? ריכזנו לך כמה טיפים.

שרשראות לאימהות מה זה בדיוק?

עולם התכשיטים כולל עיצובים מאוד מגוונים, והדגמים השונים מיועדים למטרות ואירועים שונים וגם לכל סוגי האנשים. אימהות אינן יוצאות מן הכלל וניתן למצוא שרשראות שעוצבו בעיקר עבורן ויכולות להפוך למתנה מושלמת עבור יום הולדת, יום המשפחה, חתונה וגם כדי לומר שאוהבים. שרשראות לאימהות מתאימות גם לאימהות שיודעות לפנק את עצמן ומחפשות להיראות נפלא ולהרגיש נוח.

שרשראות של אימהות לעומת שרשראות אחרות

אם שאלת את עצמך כיצד מבחינים בין שרשראות לאימא לבין שרשראות אחרות, התשובה באה לידי ביטוי בעיצוב, כמו גם במסר שעובר דרך השרשרת. הרבה פעמים שרשראות לאמא מעבירות מסר אישי ואינטימי, של אהבה, שמירה והגנה ומדגישות את הקשר בין האם לבין בני המשפחה האחרים. המוטיבים מודגשים בעיצוב, ובאים לידי ביטוי גם אם מדובר בשרשרת עדינה ומינימליסטית.

דוגמאות של שרשראות לאמא

יש כל מיני עיצובים של שרשראות שיכולים להתאים לאימהות, ביניהם:

שרשראות אות

שרשראות אות הן בחירה מושלמת לנשים, ולאימהות בפרט, כי הן מאפשרות להוסיף נגיעה אישית למתנה. יש לך כאן המון אפשרויות משחק, אפשר לבחור את האות הראשונה של שמות הילדים, את האות הראשונה של שם האם, או את ראשי התיבות שלה. אפשר לבחור בראשי התיבות של האם והאב ועוד. גם מבחינת העיצוב ישנו מבחר, בין אם של האותיות ובין אם של השרשראות עצמן, כך שניתן להתאים את השרשרת באופן אישי גם לטעם ולסגנון המיוחד של מקבלת המתנה.

שרשראות עם תליון

שרשראות עם תליון יכולות להיות גם אפשרות מעולה, כאשר ישנם המון תליונים לבחירה,
ביניהם:
לב – שרשרת עם תליון לב מסמלת את האהבה הנצחית בין האם לילדיה. מעבר לכך הי מראה לאמא שהיא מאוד אהובה על ידי בני המשפחה. באותה מידה אפשר גם לבחור שרשרת עם
הכיתוב – LOVE (אהבה).
חמסה או עין – לאימהות יש מקום כל כך גדול בכל משפחה, ולכן המשאלה שלנו היא שלא יאונה להן כל רע. תליונים עם חמסה או נגד עין הרע, מעניקים הגנה והשגחה פרטית לפי האמונה.
כוכב – אמא שלנו היא מקור אור שמנצנץ גם ברגעים חשוכים. לכן שרשרת עם תליון של כוכב יכולה להיות מאוד סמלית ולבטא את ההערכה שלנו על התמיכה שלה ועל כל הפעמים שהאירה לנו את קצה המנהרה.

שרשראות מינימליסטיות

אם אמא שלך מהזן העדין, יש המון סוגים של שרשראות עדינות ויפות שיכולות להתאים לה. אפשר לבחור עבורה שרשרת שכבות בשני אורכים עם תליונים עדינים, אפשר לבחור עבורה שרשראות עדינות שמשובצות בזירקונים, אפשר אפילו לבחור בשרשרת שמשובצת בכמות אבנים התואמת למספר הילדים וכך להעניק לבחירה שלך רובד נוסף ואישי יותר.
שרשראות הרבה יותר פשוטות להתאמה לעומת תכשיטים אחרים ולכן הן הפכו למתנה מנצחת. כדי לקלוע לסגנון כדאי לנסות להיזכר עם אילו סגנונות של שרשראות ראית אותה בעבר. אבל אנו די בטוחים שאם הבחירה תכלול משמעות סמלית, אמא בטוח תאהב ותוקיר את השרשרת המיוחדת שקנית לה.