תליונים - סוגים וסגנונות

תליונים - סוגים וסגנונות

תליונים מציעים דרך כל כך מהנה ופשוטה לשנות את המראה שלך מקצה לקצה. אם את מחפשת דרכים שונות להגדיל את מגוון התכשיטים שלך, אחת הטובות והמשתלמות ביותר לעשות זאת היא להחזיק מלאי של תליונים. ואם את תוהה מהם התליונים הכי על זמניים ששווה להשקיע בהם כי תמיד יראו עדכניים, ערכנו לך רשימה שתשאיר אותך בעניינים.

תליון קריסטל

למרות שחשוב להישאר באופנה, את לא רוצה להיראות כמו כולן. תליון קריסטל הוא בחירה מושלמת. משתקפים בו שלל צבעי הקשת, הוא מנצנץ מתחת לאור ומתאים לכל סוג של תלבושת. הוא יתאים לכל שעה ביום, בין אם לשעות שבהן את יותר רשמית ומכובדת ובין אם לכאלו שבהן את יותר נוצצת ומשוחררת.

תליון אותיות

כאשר מדובר באחד מסוגי התליונים הפופולריים ביותר שיש בעולם, אינך יכולה לטעות בעת רכישת תליון אות. למעשה האוסף שלך לא יהיה שלם ללא תליון אות אחד לפחות.

מה שנפלא בסוג הזה של תליונים הוא שיש לך המון אפשרויות בדרך לבחירת הדגם המושלם. תוכלי לבחור בתליון אות חלק או משובץ מכסף או ציפוי זהב בהתאם לסגנון המיוחד שלך. כאשר את קונה תליון אות הקפידי לבחור דגם בהתאם לסגנון הלבוש שלך כך שישתלב בצורה הרמונית עם המלתחה שלך.

תליון אלמנטים מהטבע

תליונים לשרשרת שמשלבים אלמנטים מהטבע כל כך יפים ומפתים, במיוחד כאשר כולנו כל כך יפות במראה הטבעי. ישנם סוגים שונים של תליונים אשר יקרבו אותך יותר לטבע, לכן זה רק טבעי שתרצי להוסיף כמה תליונים כאלו לאוסף שלך.

יש לך המון אופציות זמינות ותוכלי לבחור אחת בהתאם לאאוטפיט שבחרת ללבוש או למצב הרוח שלך. תליון כוכב או ירח משובץ יוסיפו ניצוץ מיוחד והמון זוהר לבגד שלך. אם את אישה של ים וחול, יש קולקציות שלמות שמבוססות על המוטיב ומהן תוכלי לבחור תליון צדף, סנפיר, קונכייה, גל ועוד אינספור אפשרויות.

תליון חמסה

תליוני חמסה נחשבים למאוד פופולריים, ומלבד המגמה האופנתית שלהם שאינה חולפת מן העולם, הם גם סימן ל'יד אלוהים', ומבטיחים שמירה, הגנה ומזל.

לא משנה איזה תליון חמסה תבחרי לענוד, כולם מעוצבים באותה הצורה, ההבדל בא לידי ביטוי בסוג המתכת ובשילוב של אבנים מסוגים שונים, בין אם אלו אבני חן ובין אם אלו זירקונים. תליוני חמסה לרוב כוללים אבן מרכזית שמתפקדת כעין של התליון, היא כמו צופה לעתיד ובכוחה לשמור על העונדים את התליון מפני עין הרע ואנרגיה שלילית. בזכות המשמעות העמוקה תליוני חמסה הם מתנה נפלאה לכל אישה.

תליון פנינה

כמעט שאין תליון שצועק יותר יוקרה וסטייל מאשר פנינה. תליוני פנינה נחשבים למאוד פופולריים ולהשקעה הטובה ביותר שכסף יכול לקנות. אם אתם מחפשים מתנה יפה, תליון פנינה הוא בחירה מעולה ועכשיו נמצא בשיא האופנה.

תליוני פנינה מגיעים בצורות וגדלים שונים ולא פעם הם משלבים גם אלמנטים נוספים שמעשירים את העיצוב. הם קלאסיים, עדינים ויכולים להתאים לכל אישה וכל סגנון לבוש.

תליון מטבע

אם את חובבת וינטג' ידועה, ומחפשת להעשיר את המלתחה שלך עם תליון כסף מיוחד, תליון מטבע יעשה את העבודה. הם זמינים בגדלים שונים והם יוסיפו קסם לכל סגנון לבוש. הם פשוטים אך קלאסיים, תמיד נמצאים באופנה וילוו אותך למשך שנים.

ובשורה התחתונה - לא כל סוג של תליון יתאים לכל אישה. לכן חשוב להיצמד לתחושת הסגנון המועדפת עליך ולבחור את התליון שהכי ישמח אותך ושתאהבי לענוד לאורך השנים.