טבעות מעוצבות

טבעות מעוצבות
כדי לבחור טבעות מעוצבות, עליך קודם כל לבחור את הסגנון המועדף עליך. העדפות סגנון גם כוללות את סוג המתכת ואת גודל הטבעת. היתרון בקניית טבעות מעוצבות באתר צופה הוא הגישה הנוחה למבחר רחב של סגנונות שונים. אצלנו באתר יתאפשר לך למצוא טבעות מעוצבות בכמעט כל סגנון שעולה על הדעת, בהתאם להעדפות שלך, לאורח החיים ולטעמך הייחודי.

מלבד התקציב, הסגנון המיוחד שלך הוא שצריך להנחות אותך בעת בחירת טבעת, וכדי שהבחירה תהיה קלה יותר, ריכזנו לך את הסגנונות השונים שקיימים אצלנו באתר והדגמים שמאפיינים אותם.

טבעות מודרניות – אם תמיד הערכת יופי ואופנה אפשר לבחור בטבעות אשר מתנסות בצורות ועיצובים מודרניים ולא שגרתיים. טבעות אלו לא פעם נראות כמו סוג של יצירת אמנות פיסולית. בין הדגמים לשקול: טבעות פתוחות מציפוי זהב או מכסף, טבעת איקס משובצת, טבעת פסים נפתחת, טבעת עיגולים קלועה ועוד.
טבעות הצהרה – טבעות הצהרה הן מסוג הטבעות שאי אפשר להתעלם מהן. הן גדולות, מרשימות ונועזות ואומרות המון על מי שבוחרת לענוד אותן. בין הדגמים שיכולים להתאים לחובבות הסגנון: טבעת אתנית כסף, טבעות חותם מסיביות, טבעת מנדלה, ולנועזות במיוחד – טבעת שור ציפוי זהב.
טבעות קלאסיות – יש טבעות שמעוצבות על פי צו האופנה ויש טבעות נצחיות שתמיד יראו נהדר. הטבעות הקלאסיות הפופולריות מכולן יהיו חלקות עם אבן אחת במרכז. כמו למשל טבעת אבן מחומשת ציפוי זהב או כסף 925 או טבעת מרכיזה כסף וציפוי זהב. גם דגמים כמו טבעת כסף עם אבן בצורת טיפה או טבעת אבן ירוקה בזהב ובכסף יהיו בחירה נהדרת.
טבעות מינימליסטיות – טבעות מינימליסטיות מגיעות בשלל עיצובים עדינים ורגועים, אשר מוסיפים המון ללוק, אך אינם "גונבים" את ההצגה. אם הטעם שלך מינימליסטי, הטבעות הבאות יהיו בחירה טובה: טבעת טוויסט מכסף או ציפוי זהב, טבעת כדורים דקה, טבעת סריגה כסופה או זהובה, טבעת זירקון שחור כסף והרשימה עוד ארוכה.
טבעות עם מוטיבים – לכולנו יש תחומי עניין שמושכים אותנו יותר מאחרים, אם גם לך יש כאלו, אולי כדאי שתחפשי טבעות עם מוטיבים מיוחדים. ישנם סוגים שונים של מוטיבים כמו הים למשל עם טבעות של צדפים, סנפירים, גלים וקונכיות. אפשר לבחור במוטיב האינסוף, אהבה, בטבעות עם צורות גיאומטריות או מוטיב של מאורות כמו כוכבים, ירח ועוד.
טבעות אמצע המיקום שבו תבחרי לענוד את הטבעת לא פחות חשוב מהסגנון של הטבעת עצמה. כיום המון נשים בוחרות לעצמן טבעות אמצע כדי שיוכלו לבטא את הסגנון שלהן בצורה מיוחדת. ישנן אפילו נשים שקונות טבעות לזרת, וכך יכולות לערום טבעות על כל האצבעות, או לחלופין, לענוד יותר מטבעת אחת על האצבע.
טבעות כסף סוג המתכת היא חלק בלתי נפרד מהבחירה. ישנן נשים שנמשכות מיד לכסף, בעוד שאחרות מעדיפות את המראה הזהוב של ציפוי זהב. באתר צופה יש מבחר רחב של טבעות כסף סטרלינג 925 ומגוון רחב של דגמים מרהיבים ואופנתיים לבחירה, לצד דגמים קלאסיים ועדינים.
טבעות ציפוי זהב היתרון בציפוי זהב הוא במחיר הנוח והמשתלם ולכן המון נשים בוחרות באפשרות זו על פני זהב מלא. אם יש לך העדפה לצבע הזהוב, עומד לרשותך מבחר גדול של אפשרויות כמו למשל: טבעת הודית ציפוי זהב, טבעת חותם לב ציפוי זהב, טבעת תחרה ציפוי זהב וכדומה.
טבעות חלקות וטבעות משובצות – יש נשים שמעדיפות טבעות חלקות ללא כל מוטיבים או דוגמאות, בעוד שאחרות תמיד יעדיפו את המראה המנצנץ של טבעות משובצות באבנים. ולמען האמת לא תמיד חובה לבחור, אפשר בהחלט לקנות משני הסוגים ושלב אותם יחד בצורה מקורית.