מבצעי תכשיטים שופינג אי אל Shopping IL

מבצעי תכשיטים שופינג אי אל Shopping IL

ממש כמו שישנם חגי קניות מקוונים ברחבי העולם, כמו בלאק פריידי, סייבר מאנדיי, יום הרווק הסיני וחגי קניות נוספים, כך גם בישראל יש לנו חג קניות כחול לבן, שנקרא שופינג אי אל, ובאנגלית: .Shopping IL

ביום זה חנויות ועסקים ברחבי הארץ מציעים שפע של הנחות ומבצעים לצרכנים, במטרה לקדם את המכירות, וגם כדי לאפשר לצרכנים ליהנות מעסקאות ממש טובות, כך שכולם מרוויחים.

מתי הכל התחיל?

שופינג אי אל יצא לדרך בשנת 2014, ביוזמת חברת גוגל ישראל, אליה הצטרף בגאון אתר זאפ להשוואת מחירים מטעם דפי זהב. עם הזמן הצטרפו לחגיגה גם ההסתדרות, התאחדות התעשיינים בישראל ומשרד הכלכלה.

כאשר כל כך הרבה אנשים אוהבים לבצע קניות ברשת, היה זה רק עניין של זמן, עד שיהיה לנו חג קניות ישראלי משלנו לעידוד רכישה אצל מותגים כחול לבן. ואם שאלתם את עצמכם מתי מתרחש כל הטוב הזה, אז מבצעי שופינג אי אל חלים בתחילת חודש נובמבר, כאשר בשנת 2022 מבצעי Shopping IL יתקיימו ברחבי הרשת בתאריכים 9-10 לנובמבר, כאשר גם אצלנו באתר צופה תוכלו ליהנות ממבצעים חגיגיים ומחירים שווים במיוחד.

אל תפספסו, התעדכנו בכל המבצעים שלנו!

באתר צופה אנו מציעים לכם מחירים ממש שווים על תכשיטי כסף וזהב לאורך כל השנה, וגם שפע של מבצעים מיוחדים על התכשיטים המהממים שלנו, כדי שתוכלו להתחדש ולפנק את עצמכן סביב השנה. לכן תמיד תוכלו למצוא אצלנו דילים שווים על הפייבוריטים שלכן.

ובכל זאת, אנו גאים לארח את מבצעי Shopping IL 2022, חג הקניות הישראלי, אצלנו באתר. במהלך חג הקניות הישראלי נשמח להציע לכן תכשיטים במבצעים מעולים ולספק לכן חוויית קנייה מצוינת. אנו מציעים לכם לפתוח יומנים ולכתוב את התאריכים, או להירשם לאתר ולקבל עדכונים כדי שלא לפספס את כל ההפתעות, המבצעים והדילים המיוחדים שהכנו לכן.

המקום להתחדש בתכשיטים מעוצבים

מחפשות לחדש את מלאי השרשראות שלכן? אולי לקנות טבעת משובצת באבנים? יכול להיות שהרגשתן לאחרונה שהייתן רוצות עוד זוג או שניים של עגילים, או שרציתן לקנות כמה צמידים כדי לענוד אותם יחד בו זמנית.

מבצעי תכשיטים שופינג אי אל Shopping IL נועדו למטרה זו בדיוק! עם עשרות מבצעים למשך 48 שעות ושפע של תכשיטים שלוקחים חלק בחגיגה, אין ספק שמדובר בחג קניות אצלנו בצופה שאסור לכן לפספס ויאפשר לכם לחדש מקצה לקצה את מלאי התכשיטים שלכן!

זה הזמן להצטרף לרשימת התפוצה שלנו!

צופה הוא אתר אונליין לתכשיטי כסף וציפוי זהב באיכות טובה ובמחירים מעולים, בזמן חגי קניות ולאורך כל השנה. עכשיו, רגע לפני שכל חגי הקניות מתחילים, זה זמן מושלם להצטרף לרשימת התפוצה שלנו ולהישאר מעודכנות בכל מבצעי התכשיטים, ההטבות הייחודיות ועוד המון דברים שווים שאנו מציעים לחברות במועדון שלנו.

אנו מבטיחים שלא נציק, רק נשלח לכן מדי פעם התראות על דילים שווים שממש לא כדאי לכן לפספס, או הטבות מיוחדות במיוחד עבורכן וכמובן שנעדכן מתי בדיוק מתחילות אצלנו חגיגות שופינג אי אל!

מוזמנות ל- 48 שעות של קניות ומבצעים חסרי תקדים של תכשיטי כסף וציפוי זהב מהממים. אז הישארו מעודכנות ותוכלו ליהנות מאקסטרה הנחה על כל התכשיטים באתר ודילים שלא תרצו להפסיד!