טבעות חותם - דגמים וסגנונות

טבעות חותם - דגמים וסגנונות

אם צפיתם לאחרונה בסרט או סדרה תקופתית, יכול להיות ששמתם לב לדמויות חשובות שעונדות טבעות זהב גדולות אשר על פני השטח שלהן ישנם סמלים מודגשים. טבעות אלו נקראות "טבעות חותם" ויש להן משמעות היסטורית, תרבותית, חברתית ופוליטית שהתחילה כבר בימי קדם.

למרות ההיסטוריה הארוכה, טבעות החותם עדיין נמצאות באופנה. כשהן מיוצרות מחומרים מודרניים ועל ידי תהליכי ייצור שונים, טבעות החותם של היום הן אביזר חובה לוהט שמצהיר אמירה נועזת. אבל רגע לפני שנדבר על הדגמים והסגנונות המודרניים, נחזור מעט אחורה בזמן, אל טבעת החותם המסורתית.

למה שימשו טבעות חותם?

כשמן כן הן, לאורך ההיסטוריה טבעות חותם שימשו לחתימה על מסמכים חשובים. כדי להשתמש בהן היו נוהגים ליצוק שעווה על נייר וללחוץ לתוכה את הטבעת, וכך להוסיף את סימון החותם הייחודי. חתימות אלו הכשירו חוזים כבר לפני אלפי שנים, כאשר יש עדויות לקיומן של טבעות אלו ב- 3,500 לפני הספירה במצריים הקדומה! כמו כן טבעות אלו ציינו את עמדתם או חשיבותם של אנשים, משפחות במעמד סוציו אקונומי גבוה יצרו טבעת חותם עם הסמל המשפחתי, כאשר לכל אחד מבני המשפחה היה פרט קטן ואישי שנוסף לטבעת, על מנת למנוע זיופים.

למרות ההיסטוריה, כיום טבעות אלו הן אייקון אופנתי והן מיוצרות ממתכות חדשות, משלבות אבני וחן ומגיעות באינספור אפשרויות עיצוביות, שאפשר לשלב בכל מלתחה.

איך נראית טבעת חותם?

טבעת חותם מיוצרת ממתכת, בעבר יוצרה מזהב אך כיום בהחלט ניתן למצוא ממתכות שונות כמו ציפוי זהב וכסף סטרלינג. בחלקה העליון של הטבעת ישנה מסגרת בצורות שונות כמו למשל עיגול, אליפסה, ריבוע, מתומן או מרקיזה ובמרכז נמצא החותם עצמו, אשר כולל סמל. בעבר היה זה סמל משמעותי או סמל משפחתי, אך כיום יש מגוון רחב של סמלים לבחירה ואפשר גם למצוא טבעות עם חותמות חלקות ללא סמל כלל.

המגוון הרחב מאפשר לשלב טבעת זאת בכל מלתחה ובכל שעה של היום, כאשר לרוב הן מתפקדות כטבעות הצהרה.

מגוון טבעות חותם מודרניות באתר צופה

אצלנו באתר תוכלו למצוא טבעות חותם מכסף סטרלינג ומציפוי זהב איכותי בשלל דגמים ועיצובים. בין האפשרויות שלכם:

אלגנטיות וחלקות

אם אהבה תמיד נמצאת בראש סדר העדיפויות שלכם, או שפשוט רציתם להביע את אהבתכם טבעת חותם לב תהיה בחירה מעולה. מוטיב הלב אף פעם לא יוצא מהאופנה ולכן זו תמיד תהיה תוספת פופולרית ועל זמנית למלתחה. על אותו משקל נקי ונטול מניירות, תוכלו גם לבחור בטבעת חותם מעוגלת או טבעת חותם אליפסה. האמת, שזו יכולה להיות תחילתה של הצהרה אופנתית נהדרת, כאשר הטבעת חלקה היא פחות דומיננטית ולכן אפשר לשלב אותה עם טבעות מסוגים שונים, וכך להפוך את הלוק להרבה יותר ייחודי ומרשים.

מיוחדות

לכל אחת יש את הסגנון האישי שלה, יש נשים שאוהבות את המראה הקלאסי והאלגנטי ויש נשים שמעדיפות את המראה היותר מיוחד ומקורי. עבור הסוג השני יש המון אפשרויות לבחירה גם בגזרת טבעות החותם כמו למשל טבעת חותם אתני בעלת המראה האותנטי והקצוות המעוגלים סביב החותם המרכזי או טבעת חותם מלבנית מאסיבית למראה קצת יותר מחוספס ואדג'י.

טבעות חותם משובצות באבנים

אם תרצו להוסיף מעט "בלינג" לטבעת החותם החלקה, אין ספק שאבנים יעשו את העבודה. בעזרת שיבוץ אבני חן יפות ונוצצות אפשר לעשות הבדל גדול ולקחת את ההצרה האופנתית אל השלב הבא. אצלנו באתר אפשר למצוא טבעות חותם עם אבנים גדולות או עם עיטורים קטנים, כמו למשל טבעת חותם רחבה עם זירקון בצד, טבעת חותם עם עיטורים צדדים, טבעת חותם אליפסה עם מסגרת שיבוץ או טבעת חותם ריבוע עם אבן שחורה גדולה.

שפע של טבעות בשלל עיצובים וסגנונות מכסף סטרלינג וציפוי זהב מחכות לכם באתר צופה. בחרו את המועדפת שלכם כבר עכשיו!