סוגי צמידים

סוגי צמידים

זה מאוד מהנה לענוד מעט או הרבה צמידים ולהוסיף ברק מיוחד לסגנון שלך. צמידים הם אביזר אופנתי רב תכליתי, פשוט מאוד לענוד אותם, הם מוסיפים המון סטייל ועם הדגמים והאפשרויות שיש שם בחוץ, כל אישה יכולה בקלות לבחור את סוג הצמידים שמועדפים עליה.

אבל רגע לפני שיוצאים לדרך זה עוזר להכיר סוגי צמידים שונים, כך שתוכלי לנווט את דרכך יותר בקלות בחנות התכשיטים ולבחור את הסגנון שהכי מתאים לך.

סוגי צמידים

  • צמידי מתכת קשיחים – צמידי מתכת אלו הם צמידים עגולים וקשיחים שמשחילים על מפרק כף היד. הם רופפים יחסית, וזמינים בגודל ורוחב משתנים. ניתן לענוד כמה צמידי מתכת בו זמנית וליצור לוק אופנתי ומרשרש במיוחד.
  • צמידים לרגל אביזר קלאסי שמתאים לכל עונות השנה אך בעיקר לאביב ולקיץ, שבהם לובשים שמלות ובגדים קצרים. צמידים לרגל לרוב מגיעים בעיצובים קלאסיים ועדינים, הם ממש פשוטים ולכן משתלבים עם כל סגנון לבוש באופן טבעי.
  • צמידי חרוזים ואבני חן – סוגי צמידים אלו בעלי עיצוב מיוחד לעומת כל צמיד שגרתי, כי החרוזים או האבנים מוסיפים צבע וסגנון ויוצרים רושם מעט יותר ייחודי. צמידים אלו יכולים לכלול סוגים שונים של אבנים, וגם כאשר מדובר בחרוזים יש לא מעט אפשרויות, שילובים וצבעים אפשריים.
  • צמידי פנינים צמידי פנינים הם קלאסיקה של כל הזמנים וסגנון אופנתי אייקוני שנמצא בסביבה כבר המון שנים, אך חזר עם נגיעה עיצובית רעננה. צמידי פנינים זמינים במגוון גדלים, חיתוכים, צורות וגוונים ובשילובים וסגנונות מיוחדים.
  • צמידי חוליות – צמידי חוליות מציעים דרך מיוחדת להוסיף אלגנטיות ותחכום לכל בגד שבחרת ללבוש. ממש כמו שמם, הם מורכבים מחוליות שרשרת ומציעים את כל היתרונות העיצוביים שיש לשרשראות רק בהתאמה לפרק כף היד. הם מגיעים בהמון עיצובים, כאשר סוג וגודל החוליות משפיע המון על המראה של הצמיד.
  • צמידים עם תליון צמידים עם תליון מורכבים בדרך כלל מצמיד שרשר פשוט שמעוטר בתליונים. הם אומנם לא חייבים להיות בעלי משמעות, אך לרוב צמידים אלו יכולים להיות מתנה מושלמת כאשר רוצים לציין אירועים חשובים כמו יום האהבה, יום האם, הגעת תינוק חדש לעולם, בת מצווה ועוד.
  • צמידי עור – אם המטרה היא לגוון מעט ולהוסיף לקופסת הצמידים צמיד בסגנון מעט שונה מהרגיל, אפשר להשאיר רגע את המתכות בצד ולבחור בצמיד עור ייחודי. צמיד עור מכניס עניין, טקסטורה אחרת ומרקם ואפשר לענוד אותו לבד או עם צמידים אחרים. צמידים אלו מגיעים בהמון עיצובים, צבעים ודגמים לבחירה.

איך בוחרים את הצמיד הנכון?

צמידים עשו דרך ארוכה לאורך השנים וכיום הם נחשבים לאחד האביזרים הכי טרנדים שיש. ברגע שלומדים כיצד לענוד אותם נכון, הם יכולים להוסיף המון, לגרום לך לבלוט ולהפוך מראה משמעם למראה לא שגרתי שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנו.

כאשר בוחרים צמידים חשוב לזכור, שכל בחירה תאמר המון על הסגנון, האישיות וההעדפות שלך. אבל בשורה התחתונה, לא צריך לקחת את הנושא ברצינות תהומית, אלא כל שעליך לעשות הוא פשוט ליהנות, להעז וליצור שילובים מיוחדים כדי לבטא הצהרה אופנתית ייחודית.

הפרמטרים שקובעים בעת בחירת סוגי צמידים הם גודל והתאמה, סגנון הצמיד, המתכת האהובה, סגנון הלבוש שלך, המטרה שלשמה קונים מלכתחילה והמראה שרוצים ליצור.

המגוון הרחב של צמידים שקיים באתר צופה, מעניק לך המון אפשרויות בחירה ודרך לבטא את האישיות המיוחדת שלך בעזרת האביזרים הקטנים שעושים הבדל גדול!