סוגי עגילים

סוגי עגילים

לעגילים יש את הכוח לשנות את המראה שלך, כמו גם את ההרגשה שלך כלפי עצמך. מעגילים צמודים וקטנים ועד עגילים תלויים וגדולים, הזוג הנכון יכול להחמיא למאפיינים של הפנים שלך ולהוסיף לכל תלבושת שתבחרי. עם זאת, המבחר העצום של סגנונות, גדלים ודגמים שיש שם בחוץ, יכול להפוך את הקניה למעט מסובכת. כדי לעזור לך להגיע לבחירות הנכונות ביותר, הכנו לך מדריך מקיף ומעמיק לסוגי עגילים, כך שתוכלי לנווט את דרכך למציאת הזוג המתאים יותר בקלות.

עגילים צמודים

עגילים צמודים הם בין הסוגים הפופולריים והיום יש המון דגמים שנכללים תחת קטגוריה זו, כמו למשל עגילים צמודים שחובקים את האוזן, עגילי פס צמודים, עגילי קונספט ועוד. לצדם יש גם את הדגמים המסורתיים יותר של עגילים צמודים במגוון גדול של דוגמאות ועיצובים לבחירה. יתרונם של העגילים הצמודים הוא שהם נשארים במקום, אינם מסיביים או גדולים, ואינם משתלטים על ההופעה.

עגילים תלויים

עגילים תלויים יחסית ארוכים, מתנדנדים ונופלים ויש להם יותר "גוף" ותנועה. עגילים תלויים זמינים במגוון גדול של דגמי ועיצובים יפים ודקורטיביים. יש המון סוגים של עגילים תלויים כמו למשל עגילי שנדליר יפים וגדולים, עגילים משובצים באבנים, עגילי חישוק עם תליונים ועוד. עגילים תלויים מיוחדים בכך שיכולים להקפיץ כל הופעה, ולתת בדיוק את הנגיעה שחסרה.

חישוקים

ממש כמו שמשתמע משמם, חישוקים הם עגילים עגולים בצורת חישוק. עגילי החישוק נכנסים לאוזן בצד אחד ונסגרים בצד השני של חור העגיל. חישוקים יכולים להיות זעירים, בינוניים או גדולים, ואפשר גם למצוא דגמים שמשובצים באבנים או שכוללים תליונים מיוחדים שמוסיפים להם. כיום אפשר למצוא חישוקים כל כך גדולים עד שמגיעים לכתפיים אפילו.

עגילים משובצים

מלבד צורת העגיל עצמו גם העיצוב משחק תפקיד מרכזי וגורם להבדל גדול. עגילים משובצים מאז ומתמיד היו בחירה פופולרית, אבנים מוסיפות המון בלינג, הן יכולות להאיר את הפנים והן השקעה ראויה. יש סוגים שונים של אבנים שנהוג לשבץ בעגילים החל באפשרות היקרה יותר והיא יהלומים או פנינים ועד זירקונים, שהם חלופה לא פחות נוצצת אך הרבה יותר זולה. 

סוגים שונים של מתכות

עגילים מיוצרים ממתכות שונות ולכל מתכת יש את היתרונות הייחודיים שלה. ישנן מתכות יקרות שמחירן בהתאם וישנן מתכות פשוטות יותר. אם תכשיטי זהב הם הבחירה המועדפת, תמיד אפשר ללכת על עגילים בציפוי זהב, הם נראים ממש כמו הדבר האמיתי, יגלו עמידות לאורך זמן ומחירם יהיה משתלם יותר משמעותית. אפשר גם לבחור תכשיטי כסף, כאשר כסף אמיתי 925 יהיה בחירה מעולה.

הבדל נוסף בין סוגי עגילים סוג הסוגר

דבר נוסף שמבדיל בין סוגים שונים של עגילים הוא סוג הסוגר. ישנם סוגים שונים של סוגרים כמו למשל סוגרי הברגה, קליפס, לולאה, קפיץ, וו ועוד. מנגנון הפתיחה והסגירה של הסוגר יכול להשפיע המון על אופן השימוש בעגיל, ומידת הנוחות. לכן חשוב מאוד לקחת את הנושא בחשבון כאשר בוחרים עגילים, במיוחד כאשר קונים עגילים מחנות מקוונת ואז צריך לשים לב לכל האותיות הקטנות.

אנו מזמינים אותך לעבור על קולקציית העגילים המהממת שיש לנו באתר. הקולקציה כוללת מבחר רחב של דגמים ועגילים מכל מיני סוגים. התכשיטים שלנו מיוצרים מפליז בציפוי איכותי של זהב 18 קראט או מכסף אמיתי 925.