החלפות והחזרות
מעוניינת להחליף או להחזיר פריט שרכשת? ניתן לעשות זאת בקלות.
לצורך בדיקה לפני החזרת פריט ושאלות בנושא ניתן למלא את טופס יצירת הקשר
מעוניינת להחליף?
- ניתן להחליף פריט שנרכש עד 14 יום מקבלתו, זאת בתנאי שלא נעשה בפריט שימוש ונשלח באריזתו המקורית.
- לפני שליחת הפריט להחלפה, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולקבל אישור להחלפה.
- ההחלפה יכולה להתבצע באחת משתי הדרכים הבאות:
-באמצעות חברת המשלוחים שלנו - בעלות של 40 ש"ח,
השירות כולל שילוח דו-כיווני: שליחת המוצר החדש והחזרת המוצר הישן.
-באופן אישי בתיאום מראש - הגעה למשרדינו בתל אביב, רחוב תל גיבורים 5, קומה 3, בימים א'-ה', בין השעות 09:00-17:00, ללא עלות. -
פריטים שנרכשו במחיר מבצע ניתנים להחלפה, זאת לפי הסכום ששולם עבור הפריט בעת הרכישה וכפי שמופיע בחשבונית העסקה ולא בשווי מחיר מלא.
- לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי המשלוח*.
מעוניינת להחזיר?
-
ניתן להחזיר פריטים תמורת זיכוי לאתר או החזר כספי עד 14 יום מיום קבלתם.
זאת בתנאי שלא נעשה בהם כל שימוש, שלא נפל בהם שום פגם/נזק וכנגד קבלה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. - החזרה יכולה להתבצע באחת משתי הדרכים הבאות:
-באמצעות חברת המשלוחים שלנו - בעלות של 25 ש"ח.
-באופן אישי בתיאום מראש - הגעה למשרדינו בתל אביב, רחוב תל גיבורים 5, קומה 3, בימים א'-ה', בין השעות 09:00-17:00, ללא עלות. - לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי המשלוח*.
-
כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי או חברת PAYPAL. עם ביטול העסקה יזוכה אמצעי התשלום שמסרה הלקוחה בניכוי דמי ביטול בגובה 5% משווי העסקה או 100 ש"ח- לפי הנמוך מבין השניים, זאת בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
- לא ניתן לזכות כרטיס דירקט ולכן בעלי כרטיס דירקט זכאים לקבלת זיכוי לאתר בלבד.
-
במקרה של ביטול עסקה לאחר שליחת המוצר אל המזמינה, יינתן זיכוי כספי בניכוי דמי ביטול בגובה 5% משווי העסקה או 100 ש"ח- לפי הנמוך מבין השניים, זאת בהתאם לחוק הגנת הצרכן ובניכוי של דמי המשלוח.
הזיכוי יינתן בתנאי שהפריט יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק- בתוך קופסת המארז וכפי שהתקבל. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא תזוכה המזמינה (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי). יובהר כי Tzufa היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר.
- ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר ללקוחה ייחוייב בניכוי 5% משווי העסקה או 100 ש"ח- לפי הנמוך מבין השניים, זאת בהתאם לחוק הגנת הצרכן, ויוחזר ללקוחה הכספים ששילמה בגין דמי המשלוח.
- זיכוי כספי יינתן עפ"י האמור בחוק למעט תכשיטים בהתאמה אישית (שם/ חריטה ועוד...) אשר הוכנו במיוחד עבור הלקוחה ואותם לא ניתן להחזיר או להחליף.
- לא יינתן זיכוי כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.
*אנו משקיעים מאמצים רבים ובדיקות קפדניות כדי לוודא שהתכשיטים שאת מזמינה יגיעו במצב מושלם.
עם זאת, אנו מבינים כי יכול לקרות מצב שבו יישלח אלייך מוצר שנפל בו פגם בייצור.
במקרה כזה, אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו וצירפי תמונה של הפריט.
לאחר קבלת האישור משירות הלקוחות, נדאג לשלוח שליח שיבצע איסוף או החלפה של הפריט, בהתאם לבחירתך.
יש לך שאלות נוספות? צרי עמנו קשר ונשמח לעזור!