שאלות ותשובות
איך מבצעים הזמנה באתר?
ההזמנה באתר שלנו פשוטה וברורה.
- תחילה,בחרי את המוצרים אותם אהבת והוסיפי אותם ל"עגלת הקניות"
- היכנסי ל"עגלת הקניות" וודאי שכל הפריטים שבחרת אכן נמצאים בעגלה (מומלץ לוודא גם את הכמות של כל פריט ומידתו).
- במידה ואת מעוניינת שנשים לב למשהו מסויים בהזמנה, תוכלי להוסיף זאת בשדה המתאים.
- הקליקי על "המשך לרכישה"
- כעת, הזיני את פרטי ההזמנה ובחרי שיטת משלוח.
- במידה ויש ברשותך "קוד קופון" יש להזין אותו בשדה "הנחה" ולהקליק על "הפעל" לעדכון המחיר הסופי.
- הקליקי על " המשך לשיטת התשלום"
- בראש העמוד מוצגת ההזמנה עד כה
- בחלק התחתון של העמוד ניתן לבחור האם את מעוניינת שתחת המשתמש שלך תישמר הכתובת איתה את מזמינה כעת או כתובת אחרת .
- הקליקי על "השלם הזמנה"
- הזיני את פרטי חיוב האשראי או PayPal ואשרי את התשלום.
- כעת תוכלי לראות את מספר ההזמנה, אישורה וסיכומה
במקביל, תקבלי מייל עם אישור ההזמנה, בו יהיה קישור שבאמצעותו תוכלי לעקוב אחר סטטוס ההזמנה.
עכשיו נותר רק לחכות לקבלת המשלוח :)
האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?
ניתן לעשות זאת באמצעות שירות הלקוחות שלנו אשר פועל בימים א-ה בין השעות 09:00-20:00 באמצעות הוואטסאפ של שירות הלקוחות שלנו במספר 0505225463
איך ממשמשים קופון הנחה?
לאחר שבחרת את כל המוצרים אותם אהבת יש להיכנס ל"עגלת הקניות". הקליקי על "המשך לרכישה" ותוכלי לראות שתחת הפריטים ב"עגלת הקניות" ישנו שדה "הנחה", יש להזין את קוד הקופון שברשותך וללחוץ "הפעל" על מנת שהמחיר הסופי יתעדכן.
האם יש צורך להירשם לאתר כדי לבצע הזמנה?
אין צורך להירשם לאתר על מנת לבצע הזמנה. למרות זאת, אנו ממליצים להירשם מכיוון שכך תוכלי להישאר מעודכנת אודות המבצעים שלנו והקולקציות החדשות. בנוסף, ההרשמה תחסוך לך את זמן הזנת הפרטים ברכישה הבאה ותאפשר לך לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלך ובפריטים שאהבת ב-Wishlist.
האם הרכישה באתר מאובטחת?
כמובן, התשלום באתר שלנו מאובטח ועומד בתקני אבטחת המידע הגבוהים ביותר (SSL), זוהי שיטת אבטחה מהנפוצות בעולם שמונעת מגורמים זדוניים ליירט מידע רגיש ולעשות בו שימוש כלשהו. כך שפרטי כרטיס האשראי שלך מוצפנים ובטוחים ולא ניתנים לאיתור או שחזור על-ידי גורם שלישי. תוכלי לראות בעת הרכישה שכתובת האתר מתחילה ב- https:// (S = Secure) מה שמאמת את אבטחת התשלום ומבטיח שהקניה נעשית בצורה המאובטחת והחסוייה ביותר.
איך אוכל לדעת שההזמנה התקבלה?
לאחר השלמת הרכישה באתר תקבלי מייל הכולל את פרטי ההזמנה וסיכומה. בנוסף, תקבלי את מספר ההזמנה (מתחיל בסולמית ) וקישור אליה על מנת שתוכלי לצפות בפרטיה ובסטטוס בו היא נמצאת.
מהם אמצעי התשלום דרכם ניתן לשלם?
ניתן לשלם באמצעות Paypal או בכרטיסי אשראי: MasterCard, Visa, American Express וישראכרט.
מהי מדיניות החלפות והחזרות המוצרים באתר?
על מנת לקרוא את מדיניות ההחלפות וההחזרות של המוצרים יש ללחוץ כאן.
איך מעדכנים שינוי לאחר ביצוע הזמנה?
ביצעת הזמנה ואת רוצה לשנות אחד או יותר מהפרטים? צרי עמנו קשר בימים א-ה בין השעות 09:00-20:00 באמצעות הוואטסאפ של שירות הלקוחות שלנו במספר 0505225463 וכך נוכל לערוך את השינויים הרלוונטיים לפני שההזמנה תישלח.
האם ניתן להחליף מוצר שקניתי?
ניתן להחליף מוצרים שנרכשו באתר תוך 14 יום מיום קבלתם, זאת בתנאי שלא נעשה בהם כל שימוש וכנגד קבלה או פתק החלפה. פריטים שנרכשו מקטגוריית הסייל שלנו או במבצע ניתנים להחלפה תוך שבוע בלבד מיום קבלתם.
את הפריטים ניתן להחזיר באמצעות דואר רשום כאשר הלקוחה היא שתישא בעלות המשלוח. כמו- כן, המשלוח יהיה באחריותה של השולחת (אנו ממליצים לשלוח בדואר רשום לצורכי מעקב חבילה).
ישנה אפשרות להחלפת מידה / פריט במשלוח החלפה "כפולה " על ידי שליח בעלות 25 שח .
למידע מלא על מדיניות החלפות והחזרות לחצי כאן
היכן נשמרים המוצרים שהוספתי לרשימת המשאלות?
את המוצרים שסימנתם כמועדפים (בלחיצה על כפתור הלב) תוכלי לראות בלחיצה על אייקון הלב המצוי בצד שמאל של הסרגל שבראש הדף. מתוך רשימת המשאלות תוכלי לבחור אילו פריטים תרצי להעביר לסל הקניות ואילו פריטים תהיי מעוניינת לשמור לרכישה הבאה. על מנת שהפריטים שבחרת להשאיר ברשימה אכן יישמרו ותוכלי להתבונן בהם מכל מכשיר, עלייך להירשם לאתר.
האם ניתן לארוז למתנה?
כל התכשיטים שלנו מגיעים אלייך בשקית וקופסת מתנה, (ניתן לארוז בהזמנה אחת עד 2 קופסאות בלבד .)
התכשיטים יכנסו לקופסא ארוזים בשקיות שקופות אטומות לאוויר על מנת לשמור עליהם בבטחה עד שיגיעו אלייך
ביצעתי הזמנה, כיצד אדע מה מצב ההזמנה?
לאחר ביצוע ההזמנה אנו שולחים אלייך עדכונים על השלמת תשלום ההזמנה בהצלחה ולאחר מכן עדכון כאשר החבילה מועברת אל חברת השליחויות.
מה עלות המשלוח
לאחר ביצוע ההזמנה אנו שולחים אלייך עדכונים על השלמת תשלום ההזמנה בהצלחה ולאחר מכן עדכון כאשר החבילה מועברת אל חברת השליחויות.
תוך כמה זמן אקבל את הפריטים שהזמנתי?
הזמנתך תישלח באמצעות חברת משלוחים שתביא את התכשיטים עד לביתך!
זמן הכנת המשלוח הינו עד 3 ימי עסקים מרגע אישור התשלום.
ברגע שהחבילה יוצאת לדרך תקבלי עדכון מאיתנו שהזמנתך בדרך אלייך ובשלב הבא חברת המשלוחים תיצור עימך קשר למסירת החבילה. זמני המשלוח הינם מרגע שליחת החבילה.
זמני המשלוח מרגע שליחת החבילה -
עד 3 ימי עסקים לערים מרכזיות.
עד 8 ימי עסקים לערים מרוחקות מושבים וקיבוצים.
ייתכנו עיכובים בזמני המשלוחים התלויים בחברת המשלוחים ולכן אינם בשליטתנו.
למידע מלא על מדיניות המשלוחים יש ללחוץ כאן
ניתן לשנות את כתובת המשלוח אם סיימתי לבצע את ההזמנה?
בימים א-ה בין השעות 09:00-20:00 באמצעות הוואטסאפ של שירות הלקוחות שלנו במספר 0505225463 ונוכל לשנות את כתובת המשלוח לכתובת החדשה.
במידה וביצעתי הזמנה ולא אספתי אותה מכל סיבה שהיא האם ניתן לשלוח אותה שנית?
במידה שביצעת הזמנה אך חברה המשלוחים לא הצליחה למסור את החבילה בהצלחה והיא הוחזרה אלינו, צרי עמנו קשר ונשלח את החבילה פעם נוספת. שליחת החבילה פעם נוספת תהיה כרוכה בתשלום (עלות 25 שח ) מצד הלקוחה.
אם אני רגישה למתכות
כל התכשיטים שלנו מיועדים לאלרגניים והינם ניקל פרי. עם זאת, ישנן רגישויות שונות המשתנות מאדם לאדם, במידה ומסיבה כלשהי התפתחה אצלך רגישות יש ליצור עמנו קשר באמצעות :
- WhatsApp שירות הלקוחות שלנו במספר 0505225463
- אימייל ליצירת קשר: info@tzufa.com
מאילו חומרים עשויים התכשיטים?
התכשיטים שלנו עשויים כסף סטרלינג 925 ופליז בציפוי זהב, כל התכשיטים שלנו מיועדים לאלרגניים והינם ניקל פרי.
את הפירוט אודות החומרים מהם עשוי כל תכשיט תוכלו לראות בעמוד של כל פריט.
האם ניתן להרטיב את התכשיטים?
בהחלט, ניתן לעשות ה-כ-ל עם התכשיטים שלנו, המקומות היחידים שאינם מומלצים לתכשיטים הינם: ים המלח בריכות כלור ומעיינות גופרית למינהם.
כיצד ניתן לשמור על התכשיטים?
בעיקר לענוד אותם, כסף שנשמר מעל מספר חודשים בקופסא עשוי להתחמצן ויצטרך ניקוי. לכן המלצתנו היא בעיקר לענוד את התכשיטים ולהנות מהם
האם קיימת אחריות על המוצרים באתר?
כמובן, אנו מעניקים אחריות מלאה על ציפוי התכשיטים שלנו למשך שנה שלמה! יש לשמור על תעודת האחריות על מנת לממשה.
פריטים שנקנו לפני יותר משנה או פרטי סייל למיניהם- ניתן יהיה לצפות מחדש בעלות סמלית.
האחריות אינה תקפה במקרים של שברים , אובדן התכשיט או חלקים ממנו ושריטות שנוצרו עקב שימוש.
כיצד ניתן להתעדכן על המבצעים וההטבות של "Tzufa"?
אנחנו מזמינים אותך להישאר מעודכנת באמצעות הצטרפות לניוזלטר שלנו
בנוסף, אפשר לעקוב אחרינו בפייסבוק ובאינסטגרם
אם יש לי שאלה בנוגע למוצר אל מי עליי לפנות?
כל שעלייך לעשות הוא ליצור עמנו קשר באחת מהדרכים הבאות:
- WhatsApp שירות הלקוחות שלנו במספר 0505225463
- אימייל ליצירת קשר: info@tzufa.com
איך אוכל לדעת איזה אורך של צמיד יתאים לי?
ישנם שלושה אורכים בפירוט כל מוצר (14 ס"מ/ 16ס"מ/ 18 ס"מ) כאשר המידה הממוצעת הינה 16 ס"מ. במידה שקיים צורך במידה שאינה אחת מהאפשרויות הנתונות צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו ואנו נעזור לך להתאים את המידה הנכונה לך ולבצע את ההזמנה כראוי.
איך אדע איזו מידת טבעת תתאים לי?
את מוזמנת ללחוץ כאן ולקרוא את מדריך המידות שלנו, אם את מעוניינת בהכוונה אישית את מוזמנת ליצור עמנו קשר ונלווה אותך עד למציאת המידה המתאימה לך ביותר.
איך אדע שהאורך של השרשרת מתאים לי?
בדיוק בשביל זה כתבנו את מדריך המידות המפורט והברור שלנו במידה ואת זקוקה לעזרה בהתאמת אורך השרשרת אנחנו כאן צרי עמנו קשר.
התכשיט שרציתי אזל מהמלאי, איך אוכל להתעדכן כשיוחזר למלאי?
תוכלי להבחין שבחלון המוצר ישנה תיבה בה תוכלי להזין את כתובת המייל שלך וכאשר המוצר בו התעניינת יחזור למלאי תקבלי מייל עדכון שכעת את יכולה להזמינו. בנוסף, את מוזמנת ליצור עמנו קשר מאחת מהדרכים הבאות :
- WhatsApp שירות הלקחות שלנו במספר 0505225463
- עמוד האינסטגרם
- אימייל ליצירת קשר: info@tzufa.com
ואנחנו נבדוק יחד איתך האם התכשיט אותו רצית חזר למלאי