שאלות ותשובות

הזמנות:

  1. איך מבצעים הזמנה באתר?

ההזמנה באתר שלנו פשוטה וברורה.

  • תחילה,בחרי את המוצרים אותם אהבת והוסיפי אותם ל"עגלת הקניות"
  • היכנסי ל"עגלת הקניות" וודאי שכל הפריטים שבחרת אכן נמצאים בעגלה (מומלץ לוודא גם את הכמות של כל פריט ומידתו).
  • במידה ואת מעוניינת שנשים לב למשהו מסויים בהזמנה, תוכלי להוסיף זאת בשדה המתאים.
  • הקליקי על "המשך לרכישה"
  • כעת, הזיני את פרטי ההזמנה ובחרי בדואר רשום.
  • במידה ויש ברשותך "קוד קופון" יש להזין אותו בשדה "הנחה" ולהקליק על "הפעל" לעדכון המחיר הסופי.
  • הקליקי על " המשך לשיטת התשלום"
  • בראש העמוד מוצגת ההזמנה עד כה
  • בחלק התחתון של העמוד ניתן לבחור האם את מעוניינת שתחת המשתמש שלך תישמר הכתובת איתה את מזמינה כעת או כתובת אחרת .
  • הקליקי על "השלם הזמנה"
  • הזיני את פרטי חיוב האשראי או PayPal ואשרי את התשלום.
  • כעת תוכלי לראות את מספר ההזמנה, אישורה וסיכומה

במקביל, תקבלי מייל עם אישור ההזמנה, בו יהיה קישור שבאמצעותו תוכלי לעקוב אחר סטטוס ההזמנה.                                        

עכשיו נותר רק לחכות לקבלת המשלוח :)

  1. האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

כמובן, ניתן לעשות זאת באמצעות שירות הלקוחות שלנו אשר פועל בימים א-ה בין השעות 10:00-18:00 בטלפון: 050-8614730. מעבר לשעות אלה תוכלי ליצור עמנו קשר באמצעות עמוד הפייסבוק שלנו או במייל שכתובתו Tzufajewelry@gmail.com

  1. איך ממשמשים קופון הנחה?

לאחר שבחרת את כל המוצרים אותם אהבת יש להיכנס ל"עגלת הקניות". הקליקי  על "המשך לרכישה" ותוכלי לראות שתחת הפריטים ב"עגלת הקניות" ישנו שדה "הנחה", יש להזין את קוד הקופון שברשותך וללחוץ "הפעל" על מנת שהמחיר הסופי יתעדכן.

  1. האם יש צורך להירשם לאתר כדי לבצע הזמנה?

אין צורך להירשם לאתר על מנת לבצע הזמנה. למרות זאת, אנו ממליצים להירשם מכיוון שכך תוכלי להישאר מעודכנת אודות המבצעים שלנו והקולקציות החדשות. בנוסף, ההרשמה תחסוך לך את זמן הזנת הפרטים ברכישה הבאה ותאפשר לך לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלך ובפריטים שאהבת ב-Wishlist .

  1. האם הרכישה באתר מאובטחת?

כמובן, התשלום באתר שלנו מאובטח ועומד בתקני אבטחת המידע הגבוהים ביותר (SSL), זוהי שיטת אבטחה מהנפוצות בעולם שמונעת מגורמים זדוניים ליירט מידע רגיש ולעשות בו שימוש כלשהו. כך שפרטי כרטיס האשראי שלך מוצפנים ובטוחים ולא ניתנים לאיתור או שחזור על-ידי גורם שלישי. תוכלי לראות בעת הרכישה שכתובת האתר מתחילה ב-  https://  (S = Secure) מה שמאמת את אבטחת התשלום ומבטיח שהקניה נעשית בצורה המאובטחת והחסוייה ביותר.

  1. איך אוכל לדעת שההזמנה התקבלה?

לאחר השלמת הרכישה באתר תקבלי מייל הכולל את פרטי ההזמנה וסיכומה. בנוסף, תקבלי את מספר ההזמנה וקישור אליה על מנת שתוכלי לצפות בפרטיה ובסטטוס בו היא נמצאת.

  1. מהם אמצעי התשלום דרכם ניתן לשלם?

ניתן לשלם באמצעות  Paypal או בכרטיסי אשראי: MasterCard, Visa, American Express  וישראכרט.

  1. מהי מדיניות החלפות והחזרות המוצרים באתר?

על מנת לקרוא את מדיניות ההחלפות וההחזרות של המוצרים יש ללחוץ כאן.

  1. איך מעדכנים שינוי לאחר ביצוע הזמנה?

ביצעת הזמנה ואת רוצה לשנות אחד או יותר מהפרטים? התקשרי או סמסי לטלפון 050-8614730 בימים א-ה בין השעות 10:00-18:00, מכיוון שההזמנה כבר בוצעה, אנו ממליצים ליצור קשר טלפוני ולא באמצעות המייל או עמוד הפייסבוק וכך נוכל לערוך את השינויים הרלוונטיים לפני שההזמנה תישלח.

  1. האם ניתן להחליף מוצר שקניתי?

ניתן להחליף מוצרים שנרכשו באתר תוך 14 יום מיום קבלת הפריט, זאת בתנאי שלא נעשה בהם כל שימוש וכנגד קבלה או פתק החלפה. פריטים שנרכשו מקטגוריית הסייל  שלנו או במבצע ניתנים להחלפה תוך שבוע מיום קבלתם.

את הפריטים ניתן להחזיר באמצעות דואר חוזר רגיל / רשום / שליחים כאשר הלקוחה היא שתישא בעלות המשלוח. כמו- כן, המשלוח יהיה באחריותה של השולחת  (אנו ממליצים לשלוח בדואר רשום לצורכי מעקב חבילה).

למידע מלא על מדיניות החלפות והחזרות לחצי כאן

  1. היכן נשמרים המוצרים שהוספתי לרשימת המשאלות?

את המוצרים שסימנתם כמועדפים (בלחיצה על כפתור הלב) תוכלי לראות בלחיצה על אייקון הלב המצוי בצד שמאל של הסרגל שבראש הדף. מתוך רשימת המשאלות תוכלי לבחור אילו פריטים תרצי להעביר לסל הקניות ואילו פריטים תהיי מעוניינת לשמור לרכישה הבאה. על מנת שהפריטים שבחרת להשאיר ברשימה אכן יישמרו ותוכלי להתבונן בהם מכל מכשיר, עלייך להירשם לאתר.

  1. האם ניתן לארוז למתנה?

כל התכשיטים שלנו נשלחים כאשר הם ארוזים למתנה, ניתן להוסיף שקית ממותגת של "Tzufa" על ידי לחיצה על האפשרות "ברצוני לקבל שקית מתנה Tzufa  " בעת מילוי פרטי הרכישה ב"עגלת הקניות".

משלוחים:

  1. ביצעתי הזמנה וקיבלתי מספר מעקב, כיצד אדע מה מצב ההזמנה?

כל שעלייך לעשות זה ללחוץ כאן  על מנת לעבור לעמוד מעקב המשלוחים של דואר ישראל, הזיני בשדה הנדרש את מספר המעקב שברשותך ותוכלי לראות היכן החבילה נמצאת בכל שלב.

  1. מה עלות המשלוח?

משלוח חינם! בהזמנה מעל 399 ש"ח

בהזמנה מתחת 399 ש"ח עלות משלוח 15 ש"ח בלבד

  1. תוך כמה זמן אקבל את הפרטים שהזמנתי?

הזמנתך תישלח תוך 3 ימי עסקים מרגע אישורה (למעט פריטים בהתאמה אישית אשר משך הכנתם משתנה ונמשך בין 7-14 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה.) ותגיע אלייך עד 14 ימי עסקים (בדרך כלל הרבה לפני-כן). עם שליחת החבילה תקבלי עדכון שהחבילה יצאה והיא בדרך אלייך בצירוף מספר מעקב באמצעותו  תוכלי לדעת היכן החבילה נמצאת בכל שלב. כאשר החבילה תגיע לסניף הדואר הקרוב לביתך, תקבלי הודעה הודעה ותוכלי לאסוף אותה:)

ייתכנו עיכובים בזמני המשלוחים התלויים בדואר ישראל ולכן אינם בשליטתנו.

למידע מלא על מדיניות המשלוחים יש ללחוץ כאן

 

  1. ניתן לשנות את כתובת המשלוח אם סיימתי לבצע את ההזמנה?

התקשרי או סמסי לטלפון 050-8614730 בימים א-ה בין השעות 10:00-18:00, מכיוון שההזמנה כבר בוצעה אנו ממליצים ליצור קשר טלפוני ולא באמצעות המייל או עמוד הפייסבוק וכך נוכל לשנות את כתובת המשלוח לכתובת החדשה.

 

  1. במידה וביצעתי הזמנה ולא אספתי אותה מכל סיבה שהיא האם ניתן לשלוח אותה שנית?

במידה שביצעת הזמנה אך לא הצלחת להגיע לסניף הקרוב לביתך על מנת לאסוף אותה והיא הוחזרה אלינו, צרי עמנו קשר ונשלח את החבילה פעם נוספת. שליחת החבילה פעם נוספת תהיה כרוכה בתשלום מצד הלקוחה.

חומרים ואחריות:

  1. אם אני רגישה למתכות?

כל התכשיטים שלנו מיועדים לאלרגניים והינם ניקל פרי. עם זאת, ישנן רגישויות שונות המשתנות מאדם לאדם, במידה ומסיבה כלשהי התפתחה אצלך רגישות יש ליצור עמנו קשר באמצעות :

 

  1. מאילו חומרים עשויים התכשיטים?

התכשיטים שלנו עשויים פליז בציפוי זהב מיקרוני 18 קראט, רודיום וכסף סטרלינג 925.

כל התכשיטים שלנו מיועדים לאלרגניים והינם ניקל פרי.

את הפירוט אודות החומרים מהם עשוי כל תכשיט תוכלו לראות בעמוד של כל פריט.

 

  1. האם ניתן להרטיב את התכשיטים?

בהחלט, ניתן לעשות ה-כ-ל עם התכשיטים שלנו, המקומות היחידים שאינם מומלצים לתכשיטים הינם: ים המלח ומעיינות גופרית למינהם.

  

  1. כיצד ניתן לשמור על התכשיטים?

בעיקר לענוד אותם, כסף שנשמר מעל מספר חודשים בקופסא עשוי להתחמצן ויצטרך ניקוי. לכן המלצתנו היא בעיקר לענוד את התכשיטים ולהנות מהםJ

 

  1. האם קיימת אחריות על המוצרים באתר?

כמובן, אנו מעניקים אחריות מלאה על התכשיטים שלנו למשך שנה שלמה! יש לשמור על תעודת האחריות על מנת לממשה.

פריטים שנקנו לפני יותר משנה או פרטי סייל למיניהם- ניתן יהיה לצפות מחדש בעלות סמלית.

האחריות אינה תקפה במקרים של שברים בטבעות "נפתחות", אובדן התכשיט או חלקים ממנו ושריטות שנוצרו עקב שימוש לא סביר.

 

כללי:

  1. כיצד ניתן להתעדכן על המבצעים וההטבות של "Tzufa"?

אנחנו מזמינים אותך להישאר מעודכנת באמצעות הצטרפות לניוזלטר שלנו

בנוסף, אפשר לעקוב אחרינו בפייסבוק ובאינסטגרם

 

  1. אם יש לי שאלה בנוגע למוצר אל מי עליי לפנות?

כל שעלייך לעשות הוא ליצור עמנו קשר באחת מהדרכים הבאות:

  1. איך אוכל לדעת איזה אורך של צמיד יתאים לי?

ישנם שלושה אורכים בפירוט כל מוצר (14 ס"מ/ 16ס"מ/ 18 ס"מ) כאשר המידה הממוצעת הינה 16 ס"מ. במידה שקיים צורך במידה שאינה אחת מהאפשרויות הנתונות צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו ואנו נעזור לך להתאים את המידה הנכונה לך ולבצע את ההזמנה כראוי.

  1. איך אדע איזו מידת טבעת תתאים לי?

את מוזמנת ללחוץ כאן ולקרוא את מדריך המידות שלנו, אם את מעוניינת בהכוונה אישית את מוזמנת ליצור עמנו קשר ב וואטסאפ  בטלפון  050-8614730 ונלווה אותך עד למציאת המידה המתאימה לך ביותר.

  1. איך אדע שהאורך של השרשרת מתאים לי?

בדיוק בשביל זה כתבנו את מדריך המידות המפורט והברור שלנו לחצי כאן במידה ואת זקוקה לעזרה בהתאמת אורך השרשרת אנחנו כאן עבורך בוואטסאפ בטלפון 050-8614730.

  1. האם ניתן להזמין תכשיט בהתאמה אישית?

במידה ויש תכשיט מסויים אותו את מעוניינת לייצר בהתאמה אישית את מוזמנת ליצור עמנו קשר בטלפון 050-8614730 בימים א-ה בין השעות 10:00-18:00 או בוואטסאפ ונשמח לעצב יחד איתך את התכשיט עליו את חושבת. כל תכשיט ניתן לייצר בחומרים שונים לפי בחירתך: ציפוי זהב מיקרוני 18 קראט (עמיד בפני קילופים, התחמצנות או השחרה ומגיע עם אחריות לשנה) וכסף סטרלינג 925.

  1. התכשיט שרציתי אזל מהמלאי, איך אוכל להתעדכן כשיוחזר למלאי?

תוכלי להבחין שבחלון המוצר ישנה תיבה בה תוכלי להזין את כתובת המייל שלך וכאשר המוצר בו התעניינת יחזור למלאי תקבלי מייל עדכון שכעת את יכולה להזמינו. בנוסף, את מוזמנת ליצור עמנו קשר מאחת מהדרכים הבאות :

ואנחנו נבדוק יחד איתך האם התכשיט אותו רצית חזר למלאי

Left המשך בקניות
ההזמנה שלך

אין עדיין פריטים בעגלה